اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله مصباح یزدی؛

فعالان طرح ولایت در قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: نشست هم‌اندیشی کانون‌های طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی کشور با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی در قم برگزار شد.

فعالان طرح ولایت در قم تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست هم‌اندیشی کانون‌های طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی کشور صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی در موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم پس از سخنرانی قدیانی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و مسئول کانون‌های طرح ولایت، آیت‌الله مصباح یزدی، رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) سخنرانی کرد.
در پایان همایش نیز از فعالان طرح ولایت در دو بخش طرح ولایت استانی(سطح یک) و طرح ولایت کشوری(سطح دو) با اهدای لوح و جوایز نفیس تقدیر شد.
استان‌های قزوین، چهارمحال و بختیاری و مازندران در بخش اول و استان‌های گیلان، بوشهر و قزوین در بخش دوم تقدیر شدند، همچنین آقایان علیرضا زارع از فارس، شریفیان از یزد، مهدی زارع از گلستان، اسحاق اسدی از گیلان و احمدی از کرمانشاه به عنوان اعضای کانون‌های ولایت تجلیل شدند.
لازم به ذکر است در این همایش از زحمات عزیزی، مسئول طرح ولایت بسیج دانشجویی کشور تقدیر و محمد پور میرزایی به عنوان مسئول جدید طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی کشور معرفی شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول