اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه پاسداران فریدونشهر:

طرح هجرت زمینه‌ساز تربیت جوانان ولایت‌مدار است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه پاسداران فریدونشهر گفت: اردوهای طرح هجرت زمینه ساز تربیت جوانان ولایی با محوریت دین و ارزش‌های انقلابی است.

طرح هجرت زمینه‌ساز تربیت جوانان ولایت‌مدار است
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونشهر، عبدالرضا اصلانی ظهر امروز در  مراسم اختتامیه اردوهای طرح هجرت 3 در جمع بسیجیان این شهرستان و داوطلبان اردوهای سازندگی اظهار داشت: 150 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان به صورت روزانه و به مدت 25 روز با همکاری 17 آموزشگاه در سطح شهرستان در مناطق محروم و در عرصه های آموزشی، سازندگی، عمران و آبادانی حضور فعال داشته‌اند.
فرمانده ناحیه سپاه پاسداران فریدونشهر با اشاره به اینکه طرح هجرت دانش‌آموزی یکی از برنامه‌های راهبردی و مهم کشور است، اضافه کرد: بسیج به معنای خدمت‌گذاری است و در این طرح بسیجیان تزکیه نفس را به همراه فعالیت‌های سازندگی کسب می‌کنند.
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هدف اصلی از اردوهای طرح هجرت پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است، ادامه داد: همکاری، دلسوزی، مشارکت و حسن نیت در این طرح بیانگر روحیه بسیجی این افراد است که به ویژه در دورانی که ضد انقلاب داخلی و خارجی به دنبال انحراف جوانان هستند این اردوها فرهنگ و اخلاق اسلامی را بین فرزندان این مرز و بوم ترویج می‌کند.
به گزارش فارس، در پایان این مراسم از شرکت‌کنندگان اردوهای طرح هجرت 3 در شهرستان فریدونشهر تجلیل شد و به مربیان نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول