اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل خبر داد

اجرای طرح ولایت در مدارس آمل

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی آموزش و پرورش آمل گفت: طرح ولایت برای دانش‌آموزان آملی اجرا می‌شود.

اجرای طرح ولایت در مدارس آمل

محمدجواد مدرس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به فعال شدن ستاد اوقات فراغت دانش‌آموزان در آغاز فصل تابستان بیان کرد: براساس برنامه‌های این ستاد، مدارس برای روزهای تابستان دانش‌آموزان برنامه‌های خاصی اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه از تمامی مدارس خواسته‌ایم در ایام تابستان حداقل دو کلاس فوق‌برنامه در ایام تابستان دایر کنند، گفت: این کلاس‌ها براساس استعدادها و نیازهای دانش‌آموزان متفاوت خواهد بود.

مدرس‌زاده با اعلام اینکه به مدارس توصیه کردیم برای کلاس‌های جبرانی دوره تابستان از دانش‌آموزان با استعداد استفاده کنند، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش در تابستان برای طرح‌های اوقات فراغت ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و تربیتی برای ایام تابستان هر ساله برنامه‌های خوبی دارند، افزود: بخش مهمی از برنامه‌های اوقات فراغت توسط کانون‌های خواهران و برادران انجام می‌شود.

معاون آموزش و پرورش آمل با تاکید بر اینکه دارالقرآن‌ها و مدارس قرآنی نیز سهم مهمی در برنامه‌های اوقات فراغت دارند، گفت: این بخش به صورت تخصصی به فعالیت‌های قرآنی می‌پردازد.

به گفته مدرس‌زاده، موسسات تخصصی قرآنی در مسیرهای چهارگانه به آموزش اسرار نماز و قرآن می‌پردازند.

وی با اعلام اینکه براساس یک طرح ابتکاری اردوهای طرح ولایت برای دانش‌آموزان آملی اجرایی می‌شود، اظهار داشت: در این طرح دانش‌آموزان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مدرس‌زاده گفت: با یکی از مدارس در شهر مشهد برای اسکان دانش‌آموزان آملی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم این طرح را در ایام تابستان عملی کنیم.

انتهای‌ پیام/س30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول