اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان انتقاد کرد؛

اجرای روند کند طرح ولایت در دهگلان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دهگلان از کند بودن روند اجرای طرح ولایت و ساخت سرپناه برای محرومان این شهرستان انتقاد کرد.

اجرای روند کند طرح ولایت در دهگلان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: طرح ولایت برای ساخت واحدهای مسکونی محرومان یکی از مصوبات سفر پر خیر برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان است که در این شهرستان روند کندی دارد.
وی افزود: همه مدیران و خدمتگزاران نظام در چارچوب قانون وظایفی دارند که باید انجام دهند و هیچ کس حق ندارد منافع خود را به منافع نظام و انقلاب ترجیح و یا خدمات نظام را به نفع خود مصادره کند.
فرماندار شهرستان دهگلان در ادامه با انتقاد از برخی افراد که همه خدمات نظام را به پای پیگیری‌ها و فعالیت‌های خود می‌گذارند، گفت: وقتی حرکت مدیران و مسئولان نظام اسلامی در راستای حفظ منافع اشخاص و یا فرد خاصی قرار گیرد، این حرکت یک نوع اهانت به فهم و شعور مردم است.
رضایی در ادامه حفظ جایگاه ارباب رجوع را از ضروریات دستگاه‌های دولتی و اجرایی خواند و تاکید کرد: امروز باید جایگاه مردم در مراجعه به ادارات حفظ و تقویت شود.
وی بیان داشت: تکریم ارباب رجوع به عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی بر عهده تمامی مدیران است و باید به این اصل مهم مدیریتی، توجه ویژه‌ای شود.
فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع باید به بهترین نحو ممکن در بین مدیران جایگاه واقعی خود را بیش از پیش پیدا کند. 
رضایی از مدیران این شهرستان خواست، طرح‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی که از طریق کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تصویب شده است را هر چه سریع‌تر اجرایی کنند.
وی در ادامه با تاکید بر نظم و انضباط کاری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اضافه کرد: مدیری موفق است که نظم و انضباط را در سرلوحه کار خود قرار دهد.
فرماندار دهگلان در ادامه مطالعه بخشنامه‌های اداری و دستورالعمل‌ها برای مدیران را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: باید تمامی کارهای حیطه وظایف اداری مدیران در قالب این دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها ابلاغ و باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.  
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول