اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

انقلاب اسلامی ایران به هیچ قدرتی وابسته نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران بدون اتکا به هیچ قدرتی به راه پر صلابت خود ادامه می‌دهد.

انقلاب اسلامی ایران به هیچ قدرتی وابسته نیست

 حجت‌الاسلام منصور فرجی در حاشیه برگزاری همایش فرهنگیان و دانش‌آموزان زنجانی که به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امام خمینی شخصیتی مستقل از قدرت‌های استکباری منطقه بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب‌های صورت گرفته قبل از انقلاب اسلامی ایران فقط دارای دو فرجام بودند، اضافه کرد: این انقلاب‌ها یا استحاله می‌شدند، همچون عراق و افغانستان و یا پس از پیروزی به دلیل نداشتن اقتدار لازم به قدرت‌های منطقه گرایش پیدا می‌کردند.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به اقتدار لازم رسیده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران به هیچ قدرتی وابسته نیست.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در زمان تاسیس انقلاب اسلامی شعار نه شرقی و نه غربی را عنوان کرده و در برابر قدرت‌های استکباری ایستادگی کردند.

فرجی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران 30 سال در برابر قدرت‌های جهانی ایستادگی کرده است، اضافه کرد: این امر با تلاش و همکاری حاصل شده است.

وی همچنین با تاکید بر فرهنگ‌سازی اندیشه‌های امام خمینی(ره) اضافه کرد: اندیشه‌های امام خمینی باید به درستی برای جوانان تبیین شود.

امام جمعه موقت زنجان تصریح کرد: در صورتی که تفکر امام خمینی (ره) در کشور پیاده شود، کمک شایانی به پیشرفت و آگاهی جوانان می‌کند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول