اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به جهان اسلام هدیه کردند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به جهان اسلام هدیه کردند.

امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به جهان اسلام هدیه کردند

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تسلیت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار کرد:‌ از دست دادن رهبری پیامبر‌گونه برای همه آزادی‌خواهان، ولایت‌مداران و مردم ایران اسلامی ضایعه‌ای تاسف‌بار بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با آغاز نهضت جمهوری اسلامی، حرکت و سنت پیامبر گرامی اسلام را در جامعه پیاده کرد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی موجب ادامه راه معصومین(ع) توسط امام خمینی(ره) شد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به آغاز حرکت امام خمینی(ره) برای ایجاد حکومتی دینی در جهان تصریح کرد: نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی بیداری کشورهای اسلامی بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) رهنمود عملی به مردم ارائه کرد تا در سایه این رهنمود، انسان‌ها به آزادی واقعی دست یابند، افزود: امام، انسانی پیامبرگونه بود که در قرن پیشرفت و ترقی علمی که هیچکس تصور بیداری دل‌های مومنان را نمی‌داد، انقلاب اسلامی را به همه آزادی‌خواهان هدیه کرد.

بیگ‌محمدی یادآور شد: بعد از معصومین(ع) حکومت اسلامی نابی همچون انقلاب اسلامی در جامعه بنا نشده بود که امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به عنوان هدیه به جهان اسلام تقدیم کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بدون توجه به سیاست تحول اسلامی در جامعه ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: امام الگوی همه آزادی‌‌خواهان جهان است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان تصریح کرد: اگر چه در حال حاضر امام خمینی(ره) در بین مردم نیست اما سیره و توصیه‌های امام برای ادامه روند انقلاب اسلامی وجود دارد که باید به این سیره توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) باید به عنوان الگو به جامعه ارائه شود، خاطرنشان کرد: امام مسیری مطابق با علم و منطق روز در جامعه پیاده کرد تا همه افراد جامعه از این مسیر منحرف نشوند.

بیگ‌محمدی با اشاره به شخصیت ویژه امام راحل یادآور شد: امام شخصیتی فیلسوف، مجتهد و فقیه بود که همه آزادی‌خواهان و ولایتمداران جامعه نیازمند وی هستند.

وی پیروی و پشتیبانی از مقام معظم رهبری را ادامه راه و سیره امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: باید با پیروی از ولی فقیه به ادامه مسیر انقلاب کمک کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول