اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه صاحب‌الامر طی بیانیه‌ای تأکید کرد

استمرار حرکت انقلاب اسلامی با تبعیت محض از ولایت

خبرگزاری فارس: سپاه صاحب‌الامر (عج) با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اعلام کرد: سپاه صاحب‌الامر ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام و تبعیت محض از ولایت فقیه در راه تحقق آرمان‌های انقلاب می‌کوشد.

استمرار حرکت انقلاب اسلامی با تبعیت محض از ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در این بیانیه آمده است: حضرت امام خمینی (ره) خورشید فروزان عالم اسلام و سرور مجاهدان راه حق پس از سال‌ها مبارزه در راه حق و متجلی ساختن اسلام حقیقی در میان جوامع اسلامی و بشری و ستیز دائم با کفر و استکبار جهانی که امروز نیز تشعشعات همان تفکر عرفانی و الهی در جوامع اسلامی و در جنبش‌های بیداری اسلامی طنین‌انداز شده است، در شامگاه 13 خرداد 68 به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام را در ماتم شجاع‌ترین و آگاه‌ترین مرجع و رهبر اسلامی عزادار کرد.

این بیانیه می‌افزاید: البته آنچه امروز تسلی خاطر این ملت شریف و انقلابی است تا بتوانند این مصیبت عظیم را تحمل کنند، وجود نازنین جانشین بر حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است که بعد از امام، سکان هدایت این نظام را در جهان، عهده‌دار شد و به برکت درایت و آموزه‌های مهمی که ایشان از مکتب نورانی امام آموخته بود، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و سربلندی قرار دارد و البته پیوند امت با ولایت نیز این استحکام را صد چندان کرده است.

این بیانیه تأکید می‌کند: سپاه صاحب‌الامر (عج) در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام و شهدای عزیز و با تبعیت محض از ولایت و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در راه تحقق آرمان‌های نظام از کوچک‌ترین تلاش و مجاهدتی دریغ نمی‌‌کند و با حضور در مراسم سالگرد ارتحال در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) این مصیبت عظیم را به سوگ می‌نشیند.

گفتنی است سازمان‌های بسیج اساتید، دانشجویی، دانش‌آموزی، مهندسین، سازندگی، اصناف، هنرمندان، کارگری، کارمندان، فرهنگیان و بسیج جامعه پزشکی نیز در بیانیه‌های جداگانه‌ای بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول