اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

پیام انقلاب اسلامی به آن سوی مرزها رسیده است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پیام انقلاب اسلامی را به آن سوی مرزهای ایران اسلامی و آزادگان جهان رسانده است.

پیام انقلاب اسلامی به آن سوی مرزها رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در این بیانیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز از بزرگ‌‌ترین ثمرات و دستاوردهای همان نهالی است که به دست خلیل زمانه در 15 خرداد 1342 غرص شد و در 22 بهمن 1357 به ثمر نشست و با خون‌های پاک شهدای‌ بی‌شماری آبیاری گشت تا عزت و شرافت و کرامت را برای بشریت به دور افتاده از معنویت و در راه مانده و تشنه زلال هدایت، عدالت و حقانیت به ارمغان آورد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: در فرهنگ غنی انقلاب اسلامی در حافظه تاریخی ملت شجاع، مؤمن و مبارز ایران اسلامی، برای همیشه نیمه خرداد با نام و یاد خمینی کبیر آن تاریخ‌ ساز بزرگ پیوندی ناگسستنی و رمز‌آلود دارد.

این بیانیه اضافه می‌کند: اکنون چهاردهم خرداد روز عروج ملکوتی آن پیر سفر کرده است و حدیث ماندگار عشق ملتی به امام خود که بزرگ پرچمدار عدالت و حقیقت در قرون اخیر بود، همان پرچمی که امروز در دست جوانان مسلمان منطقه، به تبعیت و تبرک دست به دست می‌شود، جوانانی که در پی تحقق آرمان‌های والای انسانی، اسلامی حضرتش به خیابان‌ها ریخته و علیه حکام خودکامه و وابسته به غرب قیام کرده‌اند و این است رمز ماندگاری مکتب خمینی کبیر که امروز پس از گذشت سال‌ها با شکستن تمامی حصارهای زمانی و مکانی از فراسوی زمان، پیام انقلاب اسلامی را به آن سوی مرزهای ایران اسلامی و آزادگان جهان رسانده است.

آیین گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) روز یکشنبه 14 خرداد ماه جاری در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

این آیین در مرکز استان ساعت 11 صبح در محل مسجد جامع شهر ایلام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول