اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده راه امام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده راه امام خمینی (ره) است، اضافه کرد: خوشبختانه با رهبری حکیمانه این بزرگوار توطئه‌های دشمن در ضربه‌زدن به نظام و انقلاب ناکام مانده است

مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده راه امام است

سید سجاد موسویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انقلاب با رهنمودهای پدرانه امام خمینی (ره) و فداکاری‌های شهدا به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه روح و جان انقلاب به امام خمینی(ره) وابسته بود، اضافه کرد: امام خمینی(ره) در اوج خفقان و زمانی که حکومت‌‌های مستکبر بر کشور حکومت می‌کردند، در برابر دشمنان ایستادگی کرده و موجب پیروزی انقلاب شد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) است، اضافه کرد: این بزرگوار نیز با روشنگری‌های خود و با رهبری داهیانه خود توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) است، اضافه کرد: خوشبختانه با رهبری حکیمانه این بزرگوار توطئه‌های دشمنان در ضربه زدن به نظام و انقلاب ناکام مانده است.

 موسویون با تاکید بر آشنا ساختن جوانان با اندیشه‌های امام خمینی (ره) و آرمان‌های آن امام راحل افزود: در حال حاضر هستند، بسیاری از جوانان که حتی در زمان رحلت امام خمینی نیز در دنیا نبوده و شناخت زیادی از آن بزرگوار ندارند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان و والدین آشناسازی جوانان با اندیشه‌های امام خمینی است، اضافه کرد: با برگزاری مجالس مختلف و همچنین تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) می‌توان جوانان را با اقدامات امام راحل و فداکاری‌های شهدا آشنا کرد.

امام جمعه موقت زنجان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه اضافه کرد: امام خمینی(ره) در همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی براین امر تاکید داشته و خبر از انتشار و صدور انقلاب دادند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سران کشورهای غربی نیز متوجه این امر هستند که انقلاب اسلامی ایران به کشورهای منطقه صادر شده و این امر به علت پایداری و موفقیت انقلاب اسلامی حاصل شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول