اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان:

امام با پیروزی انقلاب فتنه شرق و غرب را ناکام گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: امام خمینی (ره) زمانی که شرق و غرب علیه کشور عمل می‌کردند، با تلاش وصف‌ناپذیر و حمایت مردم، انقلاب اسلامی را بنا کرد و فتنه شرق و غرب را ناکام گذاشت.

امام با پیروزی انقلاب فتنه شرق و غرب را ناکام گذاشت

حجت‌الاسلام حسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در نتیجه رهنمودهای پدرانه امام خمینی (ره) و فداکاری شهدا حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) زمانی که شرق و غرب علیه کشور عمل می‌کردند، با تلاش وصف ناپذیر و حمایت مردم انقلاب اسلامی را بنا کرده و فتنه شرق و غرب را ناکام گذاشت.

رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان تصریح کرد: امام خمینی (ره) زمانی که کشور در انزوا بود، انقلاب اسلامی ایران را بنا نهاد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است، ادامه داد: همه کشورهای جهان به این پیشرفت‌ها آگاه بوده و به این امر معترف هستند.

حجت‌الاسلام بیات در ادامه با اشاره به اینکه در روزهای آغازین انقلاب جنگ، دشمنی‌های کشور‌های بیگانه موجب آشفتگی وضعیت کشور شده بود، اضافه کرد: در حال حاضر کشور وضعیت مطلوبی دارد، ولی باید این وضعیت به نحو احسن حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از افراد به صورت آگاهانه یا نا‌آگاهانه تعادل کشور را بر هم می‌زنند، افزود: این اعمال اغلب از سوی افرادی صورت می‌گیرد که خود را به دنیا فروخته‌اند.

رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان تصریح کرد: افرادی که هیچ اطلاعی از وضعیت کشور ندارند، با وجود مشاهده پیشرفت‌ها از عمل به قانون سرپیچی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قانون‌ها و طرح‌های موفقی در کشور اجرا شده است، اضافه کرد: باید با همکاری و تعامل، به دشمنان اجازه تجاوز داده نشود.

حجت‌الاسلام بیات در ادامه با تاکید بر عمل به واجبات و ترک محرمات اضافه کرد: خدا همواره کسانی را یاری می‌کند که به دستورات دین عمل کنند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول