اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شجونی:

تداوم حضور مردم در صحنه نظام را استوار کرده است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: حضور به موقع مردم در میادین و صحنه‌های سرنوشت ساز کشور در قبل از پیروزی انقلاب و تداوم آن در دوران انقلاب اسلامی نظام را استوار کرده است.

تداوم حضور مردم در صحنه نظام را استوار کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی در مراسم سالگرد ملکوتی ارتحال امام، قیام خونین 15 خرداد و گرامیداشت شهید سید یونس رودباری در مصلای امام خمینی این شهرستان، اظهار کرد: نقش شهید سید یونس حسینی رودباری در نهضت امام خمینی(ره) بسیار حائز اهمیت است و ادامه راه این شهید باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا نظام را تداوم می‌بخشد، ابراز کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورایی است که در این قیام امام حسین(ع) حاضر شد سرش به دست دشمن برود اما دستش در دست دشمن نباشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز، مردم را رکن اصلی تداوم انقلاب دانست و افزود: حضور به موقع مردم در میادین و صحنه‌های سرنوشت ساز کشور در قبل از پیروزی انقلاب و تداوم آن در دوران انقلاب اسلامی نظام را استوار کرده است.

وی به تقدیم 36 هزار شهید دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این شهدا عزیزان پدر و مادرانشان بودند و از جان خود برای کشور گذشتند.

شجونی، احترام به خانواده شهدا را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: اگر به شهدا و خانواده‌های آنها احترام نگذاریم در همین دنیا گرفتار بلا می‌شویم.

وی با انتقاد از برخی مسئولان، رفتار درست و اسلامی را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: برخی مفاسد شکل گرفته در جامعه از جمله فسادهای بانکی باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه شهدا را نباید نردبان اعمال خیانت‌گرانه قرار داد، تصریح کرد: ترویج حجاب و عفاف، پرهیز از پارتی‌بازی و جلوگیری از ظلم جزو آرمان‌های شهدا بود بنابراین امروز وظیفه داریم در احیای آن بکوشیم.

وی به تهاجم رسانه‌های بیگانه علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون بیش از 800 رادیو، شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای دنیا رویدادهای کشورمان را رصد کرده و علیه نظام فعالیت می‌کنند.‌

شجونی با اشاره به کلامی از علی(ع)، بیان کرد: دست‌درازی به بیت‌المال، فامیل بازی، رشوه‌گیری و ظلم به مردم از آفات نظام است.

وی با بیان اینکه باید پیرو و مطیع رهبر باشیم، افزود: اگر بی‌بند و بار باشیم و به مال و ناموس مردم چشم‌داشت بد داشته باشیم، رشوه بگیریم و دزدی کنیم موجب رنج رهبری می‌شویم.

در مراسم مذکور، معاون سیاسی‌امنیتی استاندار، نماینده، فرماندار، امام جمعه رودبار و مسئولان اجرایی فرماندهان نظامی، انتظامی و امنیتی و جمع زیادی از مردم حضور داشتند.

مداحی در رثای رهبر کبیر انقلاب، شهدای والامقام و شهید سید یونس حسینی رودباری از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول