اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

سرفرازی ملت ایران به واسطه پیروی از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: امروزه آن چه موجب سرفرازی و سربلندی ملت ایران در عرصه‌های مختلف جهانی شده تبعیت از ولایت فقیه و محور قرار دادن این اصل وحدت‌آفرین است.

سرفرازی ملت ایران به واسطه پیروی از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با توصیه همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی یکی از راه‌های تقویت تقوا را دوست خوب داشتن عنوان کرد و گفت: دوست خوب می‌تواند انسان را به درجات عالی انسانی برساند.

خطیب جمعه دهدشت تقوا را محکم‌ترین ریسمان تقرب به ذات اقدس خدا دانست و اضافه کرد: تقوای الهی سدی محکم در برابر هجوم وسوسه‌های دنیوی و شیطانی است.

حسینی با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: همه مردم و مسئولان باید همت به خرج دهند تا این مراسم باشکوه هر چه تمام و در شأن و منزلت بنیانگذار انقلاب برگزار شود.

وی بزرگ‌ترین یادگار امام را برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه ولایت فقیه دانست و بیان داشت: اگر ما در سال‌های پس از انقلاب از بحران‌ها سرافراز بیرون آمده‌ایم و امروزه در مسیر ترقی و تعالی قرار داریم از ثمرات وجود و حضور ولایت فقیه است.

خطیب جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین شاخصه‌های ولی فقیه تصریح کرد: کسانی باید در رأس مسئولیت و سکان‌دار جامعه اسلامی باشند که به حلال و حرام آگاه و عادل و با تقوا باشند.

این مسئول در خطبه دوم نماز با تبریک ولادت امام جواد به همه شیعیان و دوست‌داران ائمه اطهار اذعان داشت: شخصیت امام جواد فوق تصور بشر است و آن حضرت کسی بود که دارای ولایت تکوینی و تشریعی بود.

وی با یادآوری اهمیت پاک‌سازی روح و جان انسان عنوان کرد: باید از مراسم اعتکاف و فرصتی که این ایام به همه ما برای خودسازی می‌دهد حداکثر بهره را ببریم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول