اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی:

شیعه با داشتن سپر ولایت شکست‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: شیعه سپری به نام ولایت بر تن دارد که آنها را شکست‌ناپذیر کرده است.

شیعه با داشتن سپر ولایت شکست‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سیده سکینه عمرانی ظهر امروز در مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) در حسینیه انقلاب شهرستان سمیرم، وجود امام خمینی(ره) را موهبتی الهی دانست و اظهار داشت: در حقیقت امام خمینی(ره) حاکم بر دل‌ها بود و این حکومت بر قلب‌ها احساس می‌شد و مردم عظمت شخصیت ایشان را به خوبی درک کردند.

وی افزود: تسخیر قلوب چیزی نیست که به دست خود انسان ساخته شود بلکه این یک عنایت بزرگ الهی و پاداش آنهایی است که هدفشان خداوند متعال است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی سادگی، دین‌داری، شجاعت، برخورد قاطعانه، صراحت در لهجه را از جمله ویژگی‌های برجسته امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: عظمت این شخصیت جهانی برای هیچ کس قابل کتمان نیست و تا حدی که ایشان را تا نزدیک حریم عصمت تعبیر کردند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان اقرار می‌کنند که به واسطه دارا بودن دو بال قوی شیعیان یکی بال سرخ که عاشوراست و دیگری بال سبز که انتظار حضرت مهدی(عج) است حریف شیعیان نمی‌شوند.

عمرانی افزود: این پرنده سپری به نام ولایت بر تن دارد که آنها را شکست‌ناپذیر کرده است.

وی ادامه داد: جایگاه ولی فقیه و ولایت را دشمنان بهتر از ما شناخته‌اند و به همین خاطر نوک پیکان را به سمت ایشان گرفته‌اند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تبیین اندیشه‌های امام راحل برای نسل امروز اضافه کرد: باید قدردان این نعمت الهی باشیم و نگذاریم این جنگ نرم در قلب و روح جوانان اثرگذار باشد.

وی با تاکید بر قرار دادن منش این بزرگوار در جامعه کنونی گفت: خداوند این نعمت را به دنیای اسلام عنایت کرده تا در سایه رهنمود‌های قولی و عملی آن بزرگوار بتواند خود را به کمال برساند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول