اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

مجلسی در خط ولایت می‌خواهیم/ قدرت اسلام درحال پیشرفت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر به آغاز فعالیت مجلس نهم اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس باید در خط ولایت باشند و آنچه عزت ایران و اسلام را در پی دارد دنبال کنند.

مجلسی در خط ولایت می‌خواهیم/ قدرت اسلام درحال پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام محمود مشایخ ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر با اشاره به در پیش بودن تعطیلات تابستان و همچنین حضور مسافران در شهرهای شمالی از خرداد ماه گفت: باید برنامه‌های مدونی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در شهرهای شمالی به ویژه سواحل در نظر گرفته شود.

وی با گلایه از مسئولان شهری در عدم نصب بنر و تابلوهایی با مضامین گسترش ارزش‌های اسلامی اظهار داشت: جای خالی تابلوهایی با این مضامین در سطح شهر و سواحل نوشهر احساس می‌شود که امیدواریم شهرداری و دیگر مسئولان در این‌باره اقدام کنند.

مشایخ ادامه داد: امروز که قدرت اسلام درحال پیشرفت است نباید بگذاریم ارزش‌های اسلامی به فراموشی سپرده شود.

 

 

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن میلاد باسعادت امام علی (ع) تصریح کرد: علی(ع) معنی تقوا و عدالت بود و انقلاب ما نیز با این شعار که ایشان و حکومتشان را الگوی خود قرار داده پا به میدان گذاشت بنابراین بزرگ‌ترین خطر برای ما این است که فراموش کنیم چه الگویی داریم.

امام جمعه نوشهر خاطرنشان کرد: باید عدالت در تمام لایه‌های مدیریتی و حکومتی نظام، ساری و جاری باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز رحلت جانسوز امام راحل اشاره کرد و اذعان داشت: وعده بیداری امت اسلام که نیم قرن پیش امام راحل آن را پیش‌بینی کرده بود امروز محقق شده و در کنار جمهور اسلامی ایران چندین جمهوری اسلامی در حال شکل‌گیری است.

مشایخ در پایان به آغاز فعالیت مجلس نهم اشاره کرد و اذعان داشت: نمایندگان مجلس باید در خط ولایت باشند و آنچه عزت ایران و اسلام را در پی دارد دنبال کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول