اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد

آمادگی شهرستان زنجان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه زنجان از آمادگی شهرستان زنجان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

آمادگی شهرستان زنجان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد امیرخانی ظهر امروز در همایش معتکفان استان زنجان، اظهار کرد: همایش معتکفان در آستانه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، فرصت مناسبی است تا با خدای خود عهد و پیمان بسته و با دلی پاک به فضای معنوی اعتکاف پا نهیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی خادمان اعتکاف در زنجان انجام شده است، افزود: مساجد شاخص زنجان برای پذیرایی از معتکفان آماده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به آغاز برنامه معنوی اعتکاف از 14 خرداد ماه سال جاری یادآور شد:‌ معتکفان در مساجد تعیین شده از 19 الی 24 روز قبل پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه داشتن کارت ملی و کارت ثبت نام به هنگام مراجعه ضروری است، افزود: داشتن لوازم شخصی نیز در این برنامه ضروری است.

امیرخانی بر ضرورت رعایت پوشش در این مراسم معنوی تاکید کرد و افزود: ستاد اعتکاف شهرستان زنجان برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام داده است.

وی از آمادگی مساجد زنجان برای پذیرایی از معتکفان خبر داد و یادآور شد: پاسخگویی به مسائل شرعی معتکفان از برنامه‌های این برنامه معنوی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از تشکیل کمیته ویژه بهداشت در مراسم اعتکاف زنجان خبر داد و افزود: با همکاری معتکفان برنامه‌ریزی دقیقی در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی بر ضرورت رعایت حرمت پیشکسوتان در برنامه معنوی اعتکاف، تاکید کرد و گفت: باید با رعایت حال بزرگان و پیشکسوتان زمینه اجرای مطلوب این برنامه معنوی را فراهم کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول