اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اعتکاف استان قم با اشاره به استقبال مردم از اعتکاف:

ثبت‌نام 18 هزار نفر از شهروندان در اعتکاف قم / کار به قرعه‌کشی رسید

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اعتکاف استان قم گفت: 11 هزار نفر از خواهران و 7 هزار نفر از برادران برای شرکت در مراسم اعتکاف ثبت‌نام کردند که بر اساس ظرفیت به قید قرعه برای شرکت در اعتکاف انتخاب می‌شوند.

ثبت‌نام 18 هزار نفر از شهروندان در اعتکاف قم / کار به قرعه‌کشی رسید

علیرضا تکیه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن ابراز خرسندی از استقبال چشمگیر از مراسم اعتکاف اظهار کرد: استقبال از این فریضه سبب توجه بیشتر برنامه‌ریزان برای ارائه برنامه جامع‌تر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: 10 درصد به ظرفیت اعتکاف سال جاری افزوده شد که این ظرفیت اضافه شده به خواهران اختصاص پیدا کرده است.

رئیس ستاد اعتکاف استان قم با بیان اینکه 12 هزار نفر در نهایت برای شرکت در اعتکاف انتخاب می‌شوند گفت: از این تعداد 6 هزار نفر از معتکفان امسال را خواهران تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: 11 هزار نفر از خواهران و 7 هزار نفر از برادران برای شرکت در مراسم اعتکاف ثبت‌نام کردند که بر اساس ظرفیت به قید قرعه برای شرکت در اعتکاف انتخاب می‌شوند.

تکیه‌ای عنوان داشت: 21 مسجد به مراسم اعتکاف سال جاری اختصاص پیدا کرد که از این تعداد 12 مسجد به خواهران اختصاص دارد.

وی عنوان داشت: کسانی که نام آنها در قرعه‌کشی انتخاب نشده باید بدانند در پاداش این فریضه شریک بوده، زیرا بر اساس نیت پاک در اعتکاف شرکت کردند.

رئیس ستاد اعتکاف استان قم با اشاره به برنامه‌های اعتکاف سال جاری گفت: مسئله انتظار، مهدویت و آماده‌سازی برای ظهور مهم‌ترین رویکرد برنامه‌های سال جاری بوده که معتکفان در این مراسم دست به دعا برداشته و برای فرج حضرت ولی عصر(عج) دعا می‌کنند.

وی یادآور شد: معتکفان شب سیزدهم رجب در مساجد حاضر شده و تا 15 رجب به عبادت و راز و نیاز با خدا پرداخته و از مباحث ارائه شده از سوی استادان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول