اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

مراسم معنوی اعتکاف در دانشگاه آزاد زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در دانشگاه آزاد زنجان گفت: نام‌نویسی از دانشجویان دانشگاه آزاد برای حضور در مراسم اعتکاف آغاز شده است.

مراسم معنوی اعتکاف در دانشگاه آزاد زنجان برگزار می‌شود

عباس قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه مراسم معنوی اعتکاف در دانشگاه آزاد برگزار شده و با استقبال خوبی از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد مواجه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان همواره در اجرای مراسم‌های مختلف پیش‌قدم بوده و اجرای مراسم‌های مذهبی همچون اعتکاف به خوبی صورت می‌گیرد.

رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه اعتکاف یکی از مراسم‌های معنوی بسیار مطلوب برای دانشجویان است، اضافه کرد: بحثی که در این بین وجود دارد، محدود بودن امکانات دانشگاه‌ها است و تا حدی که امکانات اجازه بدهد، مراسم‌های مذهبی از قبیل اعتکاف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته با ستاد اعتکاف استان زنجان در زمینه نام‌نویسی از دانشجویان در مراسم اعتکاف هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است، اضافه کرد: امسال مراسم اعتکاف متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

قنبری تصریح کرد: به علت اینکه مراسم اعتکاف امسال همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و 15 خرداد است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم اعتکاف به صورت مناسبتی و مداحی‌ها و یا برنامه‌های جانبی این مراسم با در نظر گرفتن این ایام صورت می‌گیرد.

وی برگزاری مراسم دعا و ادعیه‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد در مراسم اعتکاف عنوان کرد و افزود: همه تلاش مسئولان برگزاری این مراسم معنوی این است که اعتکاف با نظم و با در نظر گرفتن تلاقی مراسم صورت گیرد.

رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به آماده‌سازی مسجد الزهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اضافه کرد: این مکان برای اسکان معتکفان آماده‌سازی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته 200 معتکف از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اعتکاف شرکت کردند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به علت اینکه دانشجویان از دو قشر دانشجویان خواهر و برادر هستند، مکان برای اسکان این معتکفان به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول