اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم:

تلاش دستگاه‌های فرهنگی سبب رشد فرهنگ اعتکاف است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم گفت: در زمینه معرفی اعتکاف و تاثیرات آن دستگاه‌های فرهنگی باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا این سنت حسنه به نحو مطلوبی شناخته شود.

تلاش دستگاه‌های فرهنگی سبب رشد فرهنگ اعتکاف است

حجت‌‌ا‌لاسلام محمود نجاریان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در سخنانی با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف اظهار داشت: نکته اصلی در مراسم اعتکاف ارزش خود این مراسم است.

وی ادامه داد: معتکفان با سه روز عبادت در مساجد و دوری از دنیا، از گناهان خود طلب عفو و بخشش می‌کنند تا در زندگی دنیوی و اخروی سعادتمند شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم اظهار داشت: در زمینه معرفی اعتکاف و تاثیرات آن دستگاه‌های فرهنگی باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا این سنت حسنه به نحو مطلوبی شناخته شود.

نجاریان‌زاده عنوان داشت: تقویت و رشد عبادی و علمی معتکفان از برنامه‌های اساسی است که در سه روز باید به آن پرداخت تا اثرگذاری این مراسم افزایش یابد.

وی با بیان اینکه برگزاری این مراسم باید هر ساله گسترش یابد تا جوانان بیشتری بتوانند در این مراسم شرکت کنند افزود: دانشجویان در محیط‌های دانشگاهی به صورت فردی و جمعی برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف ثبت‌نام می‌کنند تا بتوانند از آثار و برکات معنوی این مراسم بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم بیان کرد: برگزاری این مراسم از آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید برای برگزاری با کیفیت این مراسم در جامعه برنامه‌ریزی دقیق‌تر انجام شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول