اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا:

شخصیت والای امام راحل در وجود رهبر تبلور یافته است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا گفت: امروز شخصیت والای امام راحل (ره) در وجود مقام معظم رهبری تبلور یافته است.

شخصیت والای امام راحل در وجود رهبر تبلور یافته است

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با بیان اینکه تقوا و دوراندیشی از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) در طول حیاط پربرکت خویش بود اظهار کرد: شور و علاقه آحاد مختلف ملت به آرمان‌های امام راحل (ره) همواره نشان‌دهنده اوج بصیرت و ولایت‌مداری مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی است.

وی افزود: قدرت و عظمت والای امام راحل (ره) موجب این شده که امروز هیچ حکومتی در سراسر جهان جرأت تعرض و حمله مستقیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین‌زهرا حضور گسترده و تمام‌ عیار رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی برای پاسداری از خاک مقدس جمهوری اسلامی را نتیجه رهبری‌ها و تدبیرهای دقیق و بی‌مانند حضرت امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: ولایت‌مداری و قدرت معنوی بسیجیان در هر زمان پاسخی کوبنده و دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های استکبار غرب و شرق است.

شجاعی‌مهر با بیان اینکه شخصیت والا و ارزشمند بنیانگذار امام راحل (ره) امروز در وجود نازنین مقام معظم رهبری تجلی یافته و متبلور شده است تصریح کرد: همه مردم و مسئولان موظف هستیم که با تبعیت کامل و بی‌چون و چرا از آرمان‌های جاودانه و پایدار معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران و نائب بر حقش مقام معظم رهبری در مسیر اقتدار و عزت نظام اسلامی گام برداشته و تلاش کنیم.

وی با اشاره به شکست‌های پی‌در‌پی برنامه‌ها و نقشه‌های شوم غرب و استکبار علیه ایران اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ و با عزت ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های کینه‌ورزان و مستکبران را برای همیشه نقش بر آب کرده و موجب سرافکندگی، خفت و نابودی کامل جبهه کفر و ایادی ظلم و ستم در سراسر جهان می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها و زمینه‌‌ها به پیشرفت و موفقیت‌های چشمگیری دست‌ یافته است عنوان کرد: اراده و عزم مثال‌زدنی نسل سوم و چهارم انقلاب موجب حیرت جهانیان شده است.

شجاعی‌مهر اضافه کرد: جوانان و نخبگان تیز‌هوش ایران اسلامی امروز با حضور در عرصه‌های علمی و تحقیقاتی در سطح بین‌المللی سبب اقتدار و عزت کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز با ابزار فرهنگی به دنبال تخریب جوانان در عرصه جنگ نرم هستند عنوان کرد: تاکتیک دشمنان در جنگ نرم استفاده از ماهواره‌ها و شبکه‌های ضد دینی و ارزش است که تلاش می‌کنند شبهه و تردید را در بین جوانان رواج دهند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول