اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

4600 همدانی راهی مرقد امام خمینی(ره) می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: 4 هزار و 600 نفر در قالب 110 اتوبوس از شهرستان همدان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

4600 همدانی راهی مرقد امام خمینی(ره) می‌شوند

حسن قهرمانی‌مطلق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نزدیک بودن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: باید از هر نظر زمینه را برای برگزاری باشکوه این مراسم فراهم کنیم و از این مسیر دکترین شاخص بنیانگذار انقلاب اسلامی را به جامعه انتقال دهیم.

وی برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام را تجدید بیعت با اهداف و آرمان‌های ایشان دانست و افزود: بیداری اسلامی که امروزه در کشورهای اسلامی به وجود آمده مدیون و مرهون امام خمینی(ره) و روشنگری‌های ایشان است.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه همایش حضور مردم در سالروز رحلت امام راحل(ره) در مرقد ایشان دارای نمود بین‌المللی است، گفت: حضور باشکوه در این مراسم نشانگر وفاداری به آرمان‌های پیر جماران خواهد بود که البته تاکنون نیز همین طور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با تبلیغات سوء خود در پی القای نارضایتی مردم از نظام و ناکارآمدی سیستم جمهوری اسلامی ایران به دنیا هستند که مردم با حضور به موقع در صحنه‌های مختلف و پایبندی به آرمان‌های امام راحل(ره) همواره نقشه‌های آنها را خنثی کرده‌اند.

قهرمانی‌مطلق حضور جوانان در حرم امام راحل(ره)‌ را سبب تقویت روحیه معنوی آنها دانست و ابراز داشت: موفقیت‌های امروز و هر روز انقلاب اسلامی در جهان از شخصیت والای الهی و مبارز امام خمینی(ره) سرچشمه می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 4 هزار و 600 نفر در قالب 110 اتوبوس از شهرستان همدان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

فرماندار شهرستان همدان ابراز داشت: البته این اعزام جدا از آن دسته از افرادی است که به صورت شخصی در سالروز ارتحال امام در مرقد ایشان حضور می‌یابند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول