اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی نمایشگاه "امام و رهبری" در شهرکرد صورت می‌گیرد

تبیین شخصیت امام خمینی(ره) از منظر مقام معظم رهبری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شخصیت والای امام خمینی(ره) از منظر مقام معظم رهبری با برپایی نمایشگاه "امام و رهبری" در شهرکرد تبیین می‌شود.

تبیین شخصیت امام خمینی(ره) از منظر مقام معظم رهبری

علی گرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) منبع عظیمی از فضایل اخلاقی و الهی بودند که نه تنها ملت ایران بلکه سایر ملت‌های آزادی‌خواه جهان از آن بهره‌مند شده است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) تحول بزرگ و بنیادینی در جهان به وجود آورد، افزود: انقلاب اسلامی ایران در عصر حاضر نور امیدی در دل‌های مسلمانان جهان روشن کرد و باعث شد تا آن‌ها بیدار شوند و بنیان استکبار را به لرزه درآورند.

گرجی، موج بیداری اسلامی ایران را محصول سیاست صدور انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: صدور انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) بود و ایشان از همان ابتدای پیروزی انقلاب بر این موضوع تاکید بسیاری داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه به برنامه‌های ویژه گرامیداشت سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را در برگزاری مراسم باشکوهی که شایسته مقام و وجود ارزشمند امام خمینی(ره) باشد به کار گرفته و امید می‎رود در این مسیر به نحو مطلوب عمل کنیم.

گرجی از برپایی نمایشگاه "امام و رهبری" در مصلای بزرگ شهرکرد خبر داد و افزود: در این نمایشگاه شخصیت والای امام خمینی(ره) از منظر مقام معظم رهبری در قالب برنما تبیین می‌شود.

وی ادامه داد: از متن این نمایشگاه نیز مسابقه‌ای طراحی شده که به 15 نفر شرکت‌کننده برتر در این مسابقه هدایایی داده خواهد شد.

گرجی از برگزاری مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) همزمان با 14 خرداد در مصلای شهرکرد خبر داد و گفت: این مراسم راس ساعت 11 صبح با سخنرانی مرتضی بختیاری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‎شود.

وی افزود: همزمان با این برنامه، در 23 نقطه استان نیز چنین مراسمی با حضور سخنرانان صاحب‌نام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول