اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه چهارمحال و بختیاری:

امام خمینی(ره) منادی دین و عدالت در جهان معاصر است

خبرگزاری فارس: سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به ‌مناسبت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) آورده است: امام خمینی(ره) منادی دین و عدالت و محبوب‌ترین رهبر در جهان معاصر و پناهگاه عدالت‌طلبان و ستمدیدگان به شمار می‌روند.

امام خمینی(ره) منادی دین و عدالت در جهان معاصر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با صدور بیانیه‌ای با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد 1342 آورده است: نیمه خرداد یادآور داغ بزرگ و جانسوز ملت مومن، فداکار و با بصیرت ایران در سوگ معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی و آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی در عالم است.

این بیانیه می‌افزاید: امسال با همراهی فرزندان بصیر و انقلابی کشورهای اسلامی و تاسی به نهضت اسلامی امام خمینی(ره)، یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد و شهیدان بیداری در بلاد اسلامی را گرامی می‌داریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در سوگ رحلت حضرت روح‌الله(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی اقامه عزا می‌کنیم تا دشمنان مستکبر و منحرفان و فتنه‌‌جویان وابسته به آنها بدانند نام، یاد و اندیشه سلاله پاک حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بشریت شده و آن امام عزیز به‌ عنوان منادی دین و عدالت و محبوب‌ترین رهبر در جهان معاصر و پناهگاه عدالت‌طلبان و ستمدیدگان به شمار می‌روند.

سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه این بیانیه تأکید کرده است: فرماندهان، مدیران، پاسداران، سربازان و بسیجیان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری با تسلیت بیست و سومین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل، سالروز آغاز رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را گرامی و در سالروز قیام مردمی 15 خرداد با آرمان‌های الهی بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری عهدی دوباره می‌بندیم که با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه تا آخرین نفس در راه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نکنیم.  

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول