اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ‌عالمی:

اندیشه‌ها و تفکرات ‌امام خمینی (ره) را جهانی کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: امروز زمان آن رسیده که اندیشه‌ها و تفکرات امام راحل ‌را جهانی کنیم و در ترویج آرمان‌ها و اهداف معمار کبیر انقلاب تلاش دو چندانی را از خود نشان دهیم.

اندیشه‌ها و تفکرات ‌امام خمینی (ره) را جهانی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله حسن عالمی بعد از ظهر امروز در گردهمایی فرزندان جهادگر امام راحل (ره) که در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی کشور واقع در کرج برگزار شد اظهار داشت: امام (ره) با اندیشه‌های والایی که داشتند در آن دوران توانستند روحیه جهاد را در بین نسل جوان ترویج دهند.

وی ادامه داد: در دورانی که رژیم شاه منفور برای رسیدن به اهداف شوم خود جوانان را در هاله‌ای از ناآگاهی قرار داده بود و این نسل هیچ مرزی را در زندگی خود نمی‌شناختند امام خمینی با درایت و هوشیاری موفق شد ذهن و قلب جوانان را به سمت خود بکشاند و آنان را از جهالت دور سازد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: امام خمینی (ره) با داشتن آرمان‌هایی والا و انتقال آن به مردم در آن زمان توانست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پایه‌گذاری کرده و امروز این انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است.

عالمی تأکید کرد: شخصیت والای امام خمینی (ره) از همان روزهای اول در قلب و روح بسیاری از جوانان تأثیرگذار بود.

وی افزود: امروز نیز بسیاری از کشورهای اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب ایران به رهبری امام خمینی (ره)، بر علیه ظلم و جور ایستاده‌اند.

عالمی گفت: امروز زمان آن رسیده که اندیشه‌ها و تفکرات آن بزرگوار را جهانی نماییم و در ترویج آرمان‌ها و اهداف معمار کبیر انقلاب تلاش دو چندانی را از خود نشان دهیم.

در این گردهمایی فرزندان جهادگر امام راحل (ره) بار دیگر با آرمانهای والای آن امام بزرگوار عهدی دوباره بستند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول