اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

14 خرداد روز تجلیل از آرمان‌ها و اهداف امام خمینی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: یوم‌الله 14 خرداد روز تجلیل از آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) است.

14 خرداد روز تجلیل از آرمان‌ها و اهداف امام خمینی است

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: 14 خرداد به عنوان یکی از برنامه‌های اساسی کشور محسوب می‌شود که هرساله سالگرد امام راحل برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه نتیجه این وحدت و همدلی سرنگونی رژیم طاغوت و پیروزی انقلاب بود، افزود: باید سیره عملی امام خمینی(ره) در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به بیست و سومین سالگرد ارتحال امام(ره) یادآور شد: این ایام فرصت مناسبی است تا با برنامه‌ریزی دقیق، بزرگداشت سالگرد امام(ره) با شکوه خاصی برگزار شده و ملت و مسئولان نظام دین خود را به امام خمینی(ره) ادا کنند.

احمدی با بیان اینکه آرمان‌های امام خمینی(ره) بسیار ارزشمند است، افزود: ملت و مسئولان باید این آرمان‌ها را حفظ کنند.

وی بر ضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های سالگرد امام راحل تاکید کرد و افزود: با شکوه برگزار کردن آئین‌های ویژه بیست و سومین سالگرد ارتحال امام(ره) می‌تواند آرمان‌های امام و انقلاب را به خوبی حفظ کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: در حال حاضر اندیشه ناب حضرت امام خمینی(ره) در کشورهای جهان ظهور پیدا کرده و بیداری اسلامی نشات گرفته از این اندیشه ناب است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که در پایبندی به ارزش‌های اسلامی، پیروی از رهنمودها و اجرای وصیت‌نامه امام راحل برای همگان و کشورهای آزادی‌خواه و جهانیان الگو هستند‌.

احمدی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های مناسب و در شأن سالگرد امام راحل افزود: همه دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی استان با بهره‌گیری از امکانات و ابزارهای موجود برنامه‌های متنوعی را در این روز برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم از سال‌های گذشته ارادت خود را با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) ادا کرده‌اند، افزود: کمیته ارزیابی به منظور ارزیابی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان فعال شده و در یک نگاه این برنامه را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از پیاده‌روی مردم زنجان تا حرم مطهر امام خمینی(ره) در سال آینده خبر داد و افزود: با توجه به ارادت مردم زنجان به امام خمینی(ره) کاروان‌های پیاده از بسیجیان و ورزشکاران استان زنجان به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سال جاری از آغاز حوزه استحفاظی استان زنجان در اتوبان زنجان به تهران تا پایان این حوزه پرچم جمهوری اسلامی از سوی استان زنجان نصب می‌شود، خاطرنشان کرد: باید در این حوزه جلوه‌های استقبال از زائران به خوبی دیده شود.

احمدی بر ضرورت اجرای برنامه‌های مختلف با توجه به فرهنگ بومی استان تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌ها متناسب با فرهنگ بومی استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه باید سیره عملی امام خمینی(ره) در جهان نهادینه شود، خاطرنشان کرد: ساده‌زیستی امام خمینی(ره) الگوی همه بشریت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول