اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

مهم‌ترین آرمان نهضت امام خمینی استقرار حکومت اسلامی بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین آرمان نهضت امام خمینی(ره)، استقرار حکومت اسلامی بود و امام راحل با مجاهدت بسیار زیادی در نهایت موفق شدند، ایده خود را عملی کنند.

مهم‌ترین آرمان نهضت امام خمینی استقرار حکومت اسلامی بود

جواد کریمی‌قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در همان ابتدای انقلاب فرمودند: «ما می‌توانیم» و در عمل نیز این گفته خود را اثبات کردند.

کریمی گفت: علاوه بر تاسیس حکومت اسلامی، امام هدف دیگری را نیز همواره دنبال می‌کردند و آن بسط و گسترش عدالت در جامعه بود که زمینه اصلی آن، برپایی حکومت اسلامی بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام‌ خمینی(ره) در تلاش بود تا با برقراری عدالت اسلامی، از جامعه فقرزدایی کند و شکاف‌های موجود میان فقیر و غنی را نیز از میان ببرد.

وی تاکید کرد: مقابله با کانون‌های قدرت و ثروت و هم‌چنین قدرت‌های نامشروع، از دیگر اهداف امام راحل بود.

کریمی با اشاره به آرمان‌های امام در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف امام در بُعد بین‌المللی، حمایت از مستضعفان جهان و به‌‌ویژه ملت فلسطین بود و فتح و آزادسازی قدس شریف، برای ایشان دارای جایگاه بسیار خطیری بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، در طول سی‌‌‌‌‌‌ و سه سال گذشته، دارای حرکتی مستمر بوده و در بسیاری از زمینه‌ها به اهداف خود نائل شده، اما نباید در این سطح متوقف شویم و باید به حرکت و پویایی خود در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و هم‌چنین آرمان‌های امام خمینی(ره) ادامه دهیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در بهارستان نهم اظهار داشت: هم‌اکنون در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و این دهه، بسیار سرنوشت‌ساز است.

وی گفت: راهبرد اصلی مقام معظم رهبری، پیاده ‌کردن و اجرای عدالت است و قطعاً در دهه چهارم انقلاب، تمام اهتمام مسئولان باید در این راستا بسیج شود.

کریمی با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تاکید کرد: امام خمینی(ره) در همان ابتدای انقلاب فرمودند، ما می‌توانیم و این شعار را در عرصه عمل نیز به اثبات رساندند و امروز نیز باید با اعتماد به نفس و تلاش بیشتر، عزت اقتصادی و معیشتی را برای ایرانیان فراهم کنیم.

وی افزود: در ابتدای انقلاب، میزان وابستگی‌ها بسیار زیاد و چالش‌های اقتصادی نیز عمیق بود، اما امام ‌خمینی(ره) در همان زمان خاطرنشان کردند که ایران کشوری نمونه خواهد شد و به فضل الهی امروز شاهد محقق شدن اندیشه و آرمان امام هستیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول