اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریمان:

آرمان‌های امام خمینی همواره در جهان ماندگار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فریمان گفت: آرمان‌های امام خمینی، آرمان‌های اسلام و مکتب تشیّع است و همواره در جهان ماندگار است.

آرمان‌های امام خمینی همواره در جهان ماندگار است

حجت‌الاسلام ابوالفضل طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: آرمان‌های امام، آرمان‌های اسلام و مکتب تشیّع است، بنابراین وقتی اسلام کهنه ‌شدنی نیست قطعاً آرمان‌های امام راحل نیز کهنه ‌شدنی نیستند و همیشه تازگی دارند.

وی ادامه داد: امام‌ خمینی با نام انقلاب اسلامی همیشه زنده است و تمام مسلمانان این نام را همیشه به خاطر می‌آورند.

وی در ارتباط با راه‌های نهادینه‌ کردن آرمان‌های امام در جامعه تصریح کرد: برای این امر باید اول برای شناخت امام و آرمان‌های این بزرگوار گام برداریم ولی در حال حاضر هنوز شناخت کافی به همه آرمان‌های امام پیدا نکرده‌ایم و جامعه باید در این زمینه بیشتر همت کند.

امام جمعه فریمان ادامه داد‌: مطلب دوم این است که عمل به آرمان‌های امام در مجموعه نظام وجود دارد ولی در برخی از موارد چالش‌هایی دیده می‌شود که برای حل کردن آنها باید همت اساسی گماشته شود.

وی در ارتباط با روش‌های حل این چالش‌ها اظهار کرد: باید چیزی جز اسلام و انقلاب را نبینیم و پیروی از ولایت‌فقیه و وحدت را همیشه مدنظر داشته باشیم.

تاجی ادامه داد: ما هر زمان از انسجام و ولایت‌فقیه جدا شدیم از اسلام جدا شده‌ایم، بنابراین باید از رهبری و ولایت‌فقیه با تمام وجود دفاع کنیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول