اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام گرمسار خبر داد‌

اعزام 1700 گرمساری به مرقد امام خمینی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی شهرستان گرمسار از اعزام هزار و 700 نفر از گرمساری‏ها به مرقد امام راحل خبر داد.

اعزام 1700 گرمساری به مرقد امام خمینی

علیرضا صبوری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار برنامه‏های اجرایی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را در شهرستان گرمسار تشریح کرد.

وی به اعزام کاروان گرمسار به مرقد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امسال هزار و 700 نفر از مردم ولایت‏مدار گرمسار به مرقد مطهر امام اعزام می‏شوند.

دبیر ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شهرستان گرمسار افزود: این تعداد در قالب دو کاروان، صبح روز چهاردهم خردادماه از میدان انقلاب گرمسار به طرف مرقد مطهر حرکت خواهند کرد.

صبوری با بیان اینکه برنامه‏های اجرایی ارتحال امام خمینی(ره) باید روحیه انقلابی مردم را ارتقا دهد، افزود: تبیین و تبلیغ ابعاد شخصیتی حضرت امام از طریق جلسات بصیرتی و بازخوانی وصیت‏نامه ایشان خصوصاً‌ برای جوانان باید مورد توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم‏ و سخنرانی‏های متعدد در مساجد و پایگاه‏های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‏های بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است.

دبیر ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شهرستان گرمسار با بیان اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی "سیره‏شناسی امام روح‏الله" از جمله این برنامه‏هاست، تأکید کرد: نسل جوان انقلاب اسلامی از استعداد بسیار خوبی برخوردار است و باید فرهنگ شهادت‏طلبی و ولایت‏مداری را بیشتر برای آنها تبیین کرد.

صبوری با بیان اینکه بسیجی محبوب خداست و فرزند راستین امام و امت مسلمان ایران محسوب می‏شود، گفت: امروز جوانان در مرکز هجوم دشمن قرار دارند و بسیج نقش محوری در بصیرت‏بخشی به جوانان برعهده دارد.

دبیر ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شهرستان گرمسار افزود: بسیج و سپاه تمام تلاش خود را به مرحله اجرا گذاشته‏اند تا هدف اصلی بزرگداشت ارتحال امام را به جامعه انتقال دهند و بر خود واجب می‏دانند که جان و مال خود را در راه امام و شهدا هزینه کنند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول