اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل شیلات گلستان با صدور بیانیه‌ای:

امام خمینی نماد حریت و ظلم‌ستیزی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: اداره کل شیلات استان گلستان در بیانیه‌ای فرا رسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را به مردم شریف استان تسلیت گفت و تاکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) نماد اسلام‌خواهی، حریت و ظلم‌ستیزی ملت ایران است.

امام خمینی نماد حریت و ظلم‌ستیزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، در ادامه این بیانیه با تجلیل از شخصیت الهی امام راحل (ره) آمده است: نیمه خرداد، یادآور به سوگ نشستن ملت ایران، در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی است و امروز که هنوز نیم ‌قرن از آغاز نهضت عاشورایی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد سال 1342 نگذشته است، جوشش خون‌های پاکی که ملت ایران فدای اعتلای اسلام کرد، نتیجه داده و بیداری اسلامی مردم منطقه را موجب شده است.

اداره کل شیلات گلستان در ادامه این بیانیه با اشاره به پیروی محض ملت ایران از فرامین امام خمینی (ره) در دوران مبارزه و نیز 10 سال رهبری پربرکت ایشان تصریح کرد: مردم ما قدر نعمت ولایت فقیه که یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی است را می‌دانند و امروز نیز از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنند و معتقدند که تنها با اطاعت از ولایت مطلقه فقیه می‌توانند به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

در بخش دیگری از این بیانیه می‌خوانیم: "چهاردهم خرداد" روز تجدید بیعت امت با امام عشق و نور و خلف صالحش مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، هم اویی که امروز ردای باکفایت امامت امت اسلامی و زعامت و رهبری جامعه، شانه‌های سترگ معظم‌له را زیبنده است و از کلام گوهربار ایشان بوی وصال و عطر دل‌انگیز خمینی‌کبیر به مشام می‌رسد. 

اداره کل شیلات گلستان همچنین با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد 1342 تاکید کرد: پانزدهم خرداد ماه یادآور رادمردی است که نام او چون ستاره‌ای درخشان در تارک آسمان تاریخ ایران اسلامی پرتوافشانی می‌کند او که با اندیشه بلند و خدامحور خود پایه‌گذار حرکتی شد که امواج دگرگون کننده آن نه تنها ایران زمین، بلکه عرصه‌ای به پهناوری جهان را درنوردید و روح و جان آزادیخواهان سراسر گیتی، به ویژه انقلابیون دین‌محور را برانگیخت.

در ادامه این بیانیه ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در آیین‌های بزرگداشت ایام ارتحال حضرت امام افزود: کارکنان شیلات نیز با حضور گسترده در این آیین‌ها با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کرده و بار دیگر تبعیت محض خود از مقام عظمای ولایت را اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول