اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

مدیران کل گیلان سهم پدافند غیرعامل دستگاه خود را تامین کنند

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: امسال تمام مدیران کل دستگاه‌های استان مکلف هستند اعتبارات سهم پدافند غیرعامل حوزه خود را تامین کنند در غیر این صورت از طرف شورای پدافند غیرعامل ردیف بودجه برای آن دستگاه دیده نمی‌شود.

مدیران کل گیلان سهم پدافند غیرعامل دستگاه خود را تامین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان، پدافند غیر عامل را یکی از مسئولیت‌های ذاتی دستگاه‌های اجرایی دانست و اظهار کرد: دستگاه‌ها باید با جدیت و مشارکت بیشتر در راستای کاهش آسیب‌پذیری‌ها و افزایش پایداری در برابر بحران‌ها و تهدیدات عمل کنند.

وی، با اشاره به اینکه اصول پدافند غیر عامل باید در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اطلاع‌رسانی، آموزشی و دیگر امور لحاظ شود، افزود: مدیران موظف هستند نظارت بیشتری داشته باشند و نسبت به رعایت تمام اصول پدافند غیر عامل اقدام کنند.

مقام عالی دولت در گیلان، ابراز کرد: امسال تمام مدیران کل دستگاه‌ها مکلف هستند اعتبارات سهم پدافند غیر عامل حوزه خود را تامین کنند و اگر اداره‌ای به این موضوع عمل نکند از طرف شورای پدافند غیر عامل استان ردیف بودجه برای آن دستگاه دیده نمی‌شود.

وی، ادامه داد: امسال دوره‌های آموزشی پدافند غیر عامل استان باید از طرف دستگاه‌ها با جدیت دنبال شود و نسبت به حضور مسئولان در این دوره‌ها تاکید بیشتری می‌شود.

سعادتی، تهیه گزارش کاملی از عملکرد پدافند غیر عامل دستگاه‌های اجرایی درباره چگونگی اجرای مصوبات کار گروه‌های پنج‌گانه پدافند غیر عامل استان در سال 90، تعامل دستگاه‌های اجرایی در عملیاتی شدن مصوبات شورای پدافند غیر عامل، به‌کارگیری بسیج تمام امکانات برای تشکیل منظم کار گروه‌ها در سال جاری و... را مورد تاکید قرار داد.

رئیس کار گروه فرهنگی‌اجتماعی شورای پدافند غیر عامل گیلان نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: این کار گروه تاکنون بیش از هشت جلسه تشکیل شده و بسیاری از مصوبات کار گروه در بخش آموزشی و تبلیغ برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی مدیران کل و بخشی از مردم اجرایی شده است.

هامون محمدی، از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان خواست برای فراگرفتن آموزش‌های لازم درباره پدافند غیر عامل با تلاش و جدیت بیشتر وارد شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول