اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در مدارس استان مرکزی

رزمایش پدافند غیرعامل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل فردا همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان خبر داد.

رزمایش پدافند غیرعامل برگزار می‌شود

مجید مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل فردا همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان خبر داد، اظهار داشت: این رزمایش به صورت نمادین در ساعت 8:15 صبح فردا در مدرسه جوادالائمه شهرک هجرت اراک و ساعت 9:45 در مدرسه علامه حلی ناحیه دو اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقاء آگاهی و آمادگی دانش‌آموزان در امر به کارگیری فنون دفاع غیرعامل عنوان کرد و بیان داشت: ایجاد آمادگی در بین دانش‌آموزان برای کم اثر کردن حملات هوایی و موشکی دشمن، آموزش اولیه نحوه مواجهه با حملات احتمالی دشمنان و فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن موضوع پدافند غیرعامل در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان از مهم‌ترین محورهای این رزمایش است.

مهرجو گفت: دشمن در پدافند غیرعامل هویت دینی و اعتقادی و اسلامی نسل جوان را هدف گرفته که برگزاری این رزمایش در آمادگی آنها با این نوع حملات دشمنان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با 22 بهمن و در مصلای شهر اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول