اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل خراسان‌جنوبی خبر داد

ارسال 155 مقاله به همایش پدافند غیرعامل

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل خراسان‌جنوبی از ارسال 155 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: یکی از اهداف این همایش دنبال کردن مباحث آموزشی برای عموم مردم است.

ارسال 155 مقاله به همایش پدافند غیرعامل

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، این همایش با رویکرد امنیت پایدار و با هدف ارتقای فرهنگ پدافند غیرعامل در سطح جامعه و توجه افکار عمومی به این بحث به‌عنوان سومین همایش منطقه‌ای در بیرجند در حال برگزاری است.

این همایش در بخش مقالات علمی، عکس و بخش ویژه شامل پوستر، فیلم کوتاه و نمایش رادیویی برگزار می‌شود.

جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این همایش اظهار داشت: این همایش با اتکا به استعدادهای استان‌های شرقی کشور شکل گرفته است.

محمد ابراهیم افشاری ادامه داد: مباحث پدافند غیرعامل در جامعه مهجور مانده است و هنوز ضرورت این مباحث در سطح جامعه جا نیفتاده است.

*ارسال 155 مقاله به همایش پدافند غیرعامل

وی از ارسال 155 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: یکی از اهداف این همایش دنبال کردن مباحث آموزشی برای عموم مردم، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی است که امید است، محقق شود.

جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل خراسان‌جنوبی تصریح کرد: ضرورت توجه به مباحث پدافند غیرعامل در سخنان مقام معظم رهبری کاملا گویا است و باید به این مباحث در همه سازمان‌ها و همه سطح بیشتر پرداخته شود.

افشاری کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌ها را یکی از اهداف اساسی پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: اهمیت این مسائل در استان‌های شرقی که با کشور افغانستان که محل وجود نیروهای ناتو است، اهمیت بیشتری دارد.

وی تهدیدات نوین امنیت ارتباطات، مسائل اقتصادی و تهدیدات سایبری را از دیگر مسائل مهم در مباحث پدافند غیرعامل عنوان کرد و افزود: باید الگوی دفاعی مدیریت بحران ارائه شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول