اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان ‌و بلوچستان:

افزایش پایداری ملی مهم‌ترین کارکرد پدافند غیرعامل است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان‌و بلوچستان گفت: افزایش پایداری ملی یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای پدافند غیرعامل در کشور است.

افزایش پایداری ملی مهم‌ترین کارکرد پدافند غیرعامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در همایش پدافند غیرعامل سپاه سلمان سیستان ‌و بلوچستان اظهار داشت:کمک به آرامش عمومی کشور، ایمن سازی فضای مجازی و سایبری کشور از تهدیدات، شناساندن هرچه بیشتر تهدیدات به مردم و سایر گروه‌های در معرض خطر، بالا بردن روحیه سلحشوری و مقاومت عمومی به منظور مقابله هدفمند با تهدیدات، ارتقای ضریب ایمنی و امنیتی کشور در راستای رسیدن به توسعه پایدار و معرفی و شناساندن توان مقابله کشور با تهدیدات به عنوان عاملی در راستای ایجاد تردید دشمن نسبت به آغاز تجاوز از مهم‌ترین اهداف کارکرد های پدافند غیر عامل در کشور است.

وی افزود: ایجاد زمینه بازدارندگی دشمن، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم بخشی فعالیت‌ها و ارتقای پایداری ملی نیز از محورهای اصلی پدافند غیر عامل هستند.

سلیمانی تصریح کرد: باید رویکرد پدافند غیرعامل در لوای صنعت و اختراعات قرار گیرد زیرا بدون دانش و آموزش، افزایش پدافند غیرعامل امکان ناپذیر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌و بلوچستان خاطرنشان کرد: اگر پدافند غیرعامل کارکرد خود را به طور کامل محقق سازد در ایجاد فرصت‌ها و ظرفیت‌های مهم می‌تواند تاثیرگذار و نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد.

وی گفت: توجه به دفاع غیر عامل در مقابله با تهدیدات و تقلیل خسارات ناشی از کشورهای مهاجم امری مهم و ضروری است و باید برای جلوگیری از آسیب‌پذیری‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیت مراکز حیاتی و مهم کشور به دفاع غیرعامل روی آورد.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌و بلوچستان بیان کرد: موضوع دفاع غیر عامل یکی از موضوعاتی است که باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد زیرا کشورهای مستکبر با خوی استعماری و استفاده از ابزارها و امکانات مدرن و پیچیده ملت‌های مظلوم را زیر بمباران و حملات خود قرار می‌دهند.

وی گفت: در پدافند غیرعامل به دنبال کاهش آسیب پذیری و افزایش پایداری کشور هستیم و در این راستا چهار عنصر حکومت، دولت، مردم و دفاع آسیب پذیرشان در مقابل دشمن کاهش یابد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول