اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

پدافند غیرعامل سرمایه اجتماعی مهمی در جامعه ایفا می‎کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: پدافند غیرعامل سرمایه اجتماعی بسیار مهمی در جامعه ایفا می‌کند.

پدافند غیرعامل سرمایه اجتماعی مهمی در جامعه ایفا می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی عصر امروز در اختتامیه نخستین همایش ملی توسعه پایدار نواحی مرزی با رویکرد مرزنشینان اظهار داشت: باید مرزهای سیاسی کشور مدیریت شوند و اگر بنا باشد مرز سیاسی را تعریف کنیم، قالب حکومت‎ها در همین مؤلفه می‎گنجند.

وی با بیان اینکه قوانین باید متناسب با نیاز زمان تصویب و اجرا شود تصریح کرد: مدیریت مرز سیاسی فقط حرکت، نقل و انتقال انسان یا کالا نیست بلکه افکار نیز باید در این راستا مدیریت شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از تلاش کسانی که در حوزه کمیته علمی همایش فعالیت داشتند قدردانی کرد و بیان داشت: با تمام محاسنی که در این همایش شاهد بودیم اما در کتابی که چکیده مقالات به چاپ رسیده اشکالاتی به چشم می‎خورد که باید برطرف شوند.

جمشیدی غلط‌های نگارشی، دستوری و محتوایی را از نکات ضعف چاپ مقالات این همایش عنوان کرد و بیان داشت: باید ویراستاری دقیق علمی در این راستا صورت می‎گرفت و با نگاه علمی به مسائل نگریسته می‎شد.

وی از تلاش‎های فرمانده مرزبانی ناجا قدردانی کرد و ابراز داشت: جهت‎گیری خوبی در زمینه مرزنشینی صورت گرفته است که البته باید مفاهیم نظری، تبدیل به مفاهیم اجرایی و عملیاتی شود تا شاهد توسعه پایدار نواحی مرزی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در پایان از ارسال‌کنندگان مقالات علمی به این همایش که نقش علمی خود را به خوبی ایفا کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول