اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای پدافند غیرعامل خراسان‌جنوبی:

توجه به پدافند غیرعامل ضرورتی حیاتی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای پدافند غیرعامل خراسان‌جنوبی با تأکید بر توجه ویژه به مباحث پدافند غیرعامل گفت: اعتباراتی که برای این منظور ارائه می‌شود در حقیقت یک ضرورت غیرقابل انکار و حیاتی است.

توجه به پدافند غیرعامل ضرورتی حیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه همایش منطقه‌ای پدافند غیرعامل به ضرورت توجه به مباحث پدافند غیرعامل اشاره کرد و اظهار داشت: ایران از گذشته به دلیل موقعیت استراتژیک خود مورد طمع دشمنان بوده است.

وی ادامه داد: کشور ما چون دارای ذخایر بزرگ معدنی، فرهنگ و تمدن درخشان و موقعیت جغرافیایی حساسی بوده و چشم طمع دشمنان را همواره به سوی خود جلب کرده است و این مسائل ضرورت توجه به مباحث پدافند غیرعامل را نشان می‌دهد.

رئیس شورای پدافند غیرعامل خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در مقطع حساسی از تاریخ این کشور انقلابی رخ می‌دهد که بر پایه افکار ناب اسلامی است و تمامی معادلات کشورهای معاند را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

*مباحث پدافند غیرعامل باید با جدیت دنبال شود

رشید با بیان اینکه باید مباحث پدافند غیرعامل از سوی مسئولان و مردم با جدیت دنبال شود، گفت: ضرورت پرداختن به این مسائل در سخنان رهبری گویا است.

وی به موقعیت حساس کنونی کشور ایران اشاره کرد و افزود: در اطراف کشور ما پایگاه‌های نظامی دشمنان ایجاد شده است به‌عنوان مثال در کشور افغانستان نیروهای ناتو و غربی حضور دارند و در اصل ما امروز در قسمت شرقی کشور با نظام سلطه همسایه هستیم.

رئیس شورای پدافند غیرعامل خراسان‌جنوبی ادامه داد: امروز کشور ما در بیداری اسلامی، جهانی و سازندگی به‌عنوان یک الگو در سطح کشورهای جهان مطرح است که این مسئله سبب شده چشم افکار عمومی جهان به مردم ما دوخته شده باشد.

رشید پدافند عامل و غیرعامل را دو بال اساسی کشور در رویارویی با خطرات عنوان کرد و اظهار داشت: امروز با مدد فعالیت‌های قوای سه‌گانه کشور ما در بعد مسائل نظامی و پدافند عامل با کمترین مشکل مواجه هستیم و امروز نیروهای نظامی ما به تکنیک‌های روز و پیشرفته مجهز است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول