اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه بسیج شهید مطهری جیرفت تأکید کرد

ضرورت آگاهی بسیجیان با فضای مجازی و پدافند غیرعامل

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حوزه شهید مطهری جیرفت گفت: در زمینه فضای مجازی و پدافند غیرعامل باید فرصت بیشتری برای بسیجیان فراهم شود تا بتوانند، آموزش‌های لازم را در این زمینه ببینند.

ضرورت آگاهی بسیجیان با فضای مجازی و پدافند غیرعامل

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، علی‌اصغر اسفندیاری امروز در حاشیه دوره آموزشی فضای مجازی و امنیتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت گفت: این دوره آموزشی در راستای افزایش سطح علمی و آگاهی بسیجیان در فضای مجازی به مدت دو روز برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی با حضور 90 نفر از بسیجیان اعم از شورای حوزه و پایگاه‌ها در محل سالن فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

اسفندیاری تصریح کرد: همچنین دوره پدافند غیرعامل با حضور 300 بسیجی از پایگاه‌های مقاومت شهید مطهری در محل پایگاه امام علی (ع) با حضور فرمانده حوزه، جانشین وی و مدیر آموزشی ناحیه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه از شرکت‌کنندگان در این دوره آزمون کتبی به عمل آمده است، گفت: این آزمون‌ها سبب حضور گسترده آنان در فضاهای علمی و آموزشی می‌شود.

اسفندیاری گفت: در زمینه فضای مجازی و پدافند غیرعامل باید فرصت بیشتری برای بسیجیان فراهم شود تا بتوانند، آموزش‌های لازم را در این زمینه ببینند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول