اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر آبسرد:

رزمایش‏های پدافند غیرعامل پیگیری می‏شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر آبسرد بر لزوم ایجاد آمادگی‏های دفاعی در کنار سنگرهای علمی تاکید کرد و گفت: در این راستا، رزمایش‏های پدافند غیرعامل پیگیری می‏شود.

رزمایش‏های پدافند غیرعامل پیگیری می‏شود

سید حسین حسینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و اعمال تحریم‏ها از سوی دشمنان، اگر در زمینه دفاعی قدرت کافی را در بین جوانان تقویت کنیم، قطعا با مشکلی مواجه نمی‏شویم.

وی ادامه داد: از این‌رو، آموزش مستمر در رزمایش‏هایی مانند پدافند غیرعامل موجبات آمادگی در شرایط مختلف را فراهم می‏سازد.

حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مقام عظمای ولایت حرکت‏های جدید استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را شبیخون فرهنگی دانستند.

عضو شورای اسلامی شهر آبسرد تصریح کرد: با توجه به شیوه‏های جدید حمله دشمن، ما نیز باید با همان شیوه نرم‏افزاری از خود دفاع و با دشمنان مقابله کنیم.

وی اضافه کرد: بنابراین، آمادگی‏های دفاعی در کنار سنگرهای علمی لازم و ملزوم یکدیگرند که این مهم در فعالیت‌هایی مانند رزمایش پدافند غیرعامل پیگیری می‏شود.

حسینی با اشاره به شهادت دانشمندان هسته‏ای ایران خاطر نشان کرد: به شهادت رساندن دانشمندان ایرانی به‌عنوان سرمایه‏های جامعه اسلامی هر چند اسفبار است؛ ولی استکبار باید بداند که با حذف فیزیکی دانشمندان ایرانی، مسیر توسعه و پیشرفت هرگز قطع نمی‏شود.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول