اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان‌جنوبی خبر داد

برگزاری همایش منطقه‌ای پدافند غیرعامل در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری همایش منطقه‌ای پدافند غیر عامل در استان خبر داد و گفت: فراخوان ارسال مقالات برای این همایش از دی‌‌ماه امسال آغاز شده است.

برگزاری همایش منطقه‌ای پدافند غیرعامل در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، محمد مطهری‌فر زمان برگزاری همایش منطقه‌ای پدافند غیر عامل در خراسان‌جنوبی را اردیبهشت‌ماه سال آینده عنوان کرد.

دبیر کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی نخستین همایش پدافند غیر عامل خراسان‌جنوبی افزود: این همایش با رویکرد امنیت پایدار و با هدف ارتقای فرهنگ پدافند غیر عامل در سطح جامعه و آشنایی هر چه بهتر و بیشتر مردم برگزار می‌شود.

وی ضمن مهم برشمردن توجه پدافند غیر عامل اضافه کرد: همایش منطقه‌ای پدافند غیر عامل خراسان‌جنوبی می‌کوشد ضمن ارائه و مستندسازی دستاوردهای پژوهشی در حوزه پدافند غیر عامل با ایجاد فضای مناسب، تعامل بین صاحب‌نظران و اندیشمندان را فراهم آورد و با ارتقای دانش و مهارت شرکت‌ کنندگان، نقش و جایگاه پدافند غیر عامل به ویژه در بحث امنیت پایدار را بهبود بخشد.

مطهری‌فر عنوان کرد: این همایش در بخش‌های مقالات علمی، عکس و بخش ویژه شامل پوستر، طرح فیلم کوتاه و طرح نمایش رادیویی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی هدف اصلی برگزاری این همایش را ایجاد بسترهای پدافند غیر عامل در منطقه شرق کشور عنوان کرد و افزود: برای برگزاری این همایش تاکنون کمیته‌های علمی، فرهنگی و اجرایی تشکیل شده است.

مطهری‌فر اضافه کرد: استانداری، ارتش و نیروی انتظامی به‌عنوان کمیته پشتیبانی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی و دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه بیرجند در کمیته علمی مشارکت خواهند داشت.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در همایش و چگونگی ارسال آثار می‌توانند به نشانی اینترنتی www.pdc4-sk.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول