اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل راه و شهرسازی مازندران:

صنعت ساختمان بیشترین اشتغالزایی را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: بیشترین سهم اشتغال از صنعت‌ساختمان است.

صنعت ساختمان بیشترین اشتغالزایی را دارد

به گزارش خبرگزاری‌فارس از شهرستان قائمشهر، سید علی اسد صبح امروز در آیین افتتاح نهمین نمایشگاه صنعت‌ساختمان‌ و صنایع‌وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌بین‌المللی مازندران واقع در قائمشهر، صنعت‌ساختمان را از نیازهای اولیه‌بشر عنوان‌کرد که موجب ورود و توجه تولیدکنندگان بسیاری به این بخش‌شده‌است.

وی با بیان اینکه در بخش اشتغال، صنعت‌ساختمان بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌است، افزود: پیشرفت تکنولوژی نگاه و تولیدات نو و مدرن را در این صنعت پدید‌می‌آوردکه همیشه در حال تغییر‌بوده و به‌سمت صنعتی‌سازی و ارتقای‌کیفی پیش‌می‌رود.

اسد با تاکید بر رقابت منطقی و مناسب صنعت‌ساختمان با بخش‌ها و صنایع مختلف تصریح کرد: آن‌چه‌که امروز در راستای شعار امسال رهبری، اصل و نیاز محسوب می‌شود توجه و حرکت به‌سوی تولیدات‌داخلی است که تولید کننده می‌تواند بر‌مبنای همین شعار و با‌اعتماد، باور و علاقه‌به کار به صادرکننده‌ای قوی تبدیل شود.

وی با مهم دانستن مصرف بهینه انرژی در صنعت‌ساختمان خاطرنشان کرد: با توجه‌ به سنگین‌بودن هزینه انرژی باید در تولیدات حداقل مصرف‌انرژی را داشته‌باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران باتـأکید بر داخلی‌بودن تولیدات‌صنایع ساختمانی، خواستار برگزاری نمایشگاه‌های تولیدات‌ترافیکی، ایمنی، صنعت و راهسازی در نمایشگاه‌بین‌المللی مازندران شد تا به موجب آن تکنولوژی و دستاوردهای نوینی حاصل‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول