اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز:

از ایجاد اشتغال برای بیکاران تبریز کوتاه نمی‌آیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه در مورد ایجاد اشتغال تبریز کوتاه نخواهم آمد، گفت: با وجود شایعاتی که می‌سازند اما در مورد ایجاد اشتغال برای بیکاران کوتاه نمی‌آیم و فعالیت‌های جدیدی را به این استان می‌آورم.

از ایجاد اشتغال برای بیکاران تبریز کوتاه نمی‌آیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رحمانی عصر امروز در مسجد"کریم‌خان" تبریز در جمع هیئت راهیان عاشورا و  مردم تبریز با اشاره به بیانات عمیق حضرت امام‌خمینی  (ره)، در خصوص آزادی خرمشهر اظهار کرد: عبارت «خرمشهر را خدا آزاد کرد» یک پیام بسیار عمیقی است که این جمله، تراز بحث در خصوص جنگ را عوض می‌کند. 

وی افزود:  ما هر چند در آزادی خرمشهر عملیات‌های مهمی انجام دادیم و جانفشانی‌های زیادی صورت گرفت اما خرمشهر را خدا برای ما آزاد کرد و ما ارزش این آزادی را که در حقیقت آزادی ارزش‌های اسلامی بود به‌عنوان یک نقطه عطف باید در تاریخ قدر بشناسیم.

رحمانی با تبریک این روز به سلحشوران هشت سال دفاع مقدس، خواستار انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید شد.

رحمانی افزود: ما خود را نوکر بارگاه ابا‌عبدالله‌ الحسین می‌دانیم و  انتخابات را با زیارت عاشورا و با سه "یا الله" آغاز کردیم و دو محور «رضایت الهی» و «خدمت به مردم» را سرلوحه کارها قرار دادیم تا از ظرفیتی که در کار نمایندگی نهاده شده است، در عمل به این دو محور مهم به کار گیریم و گرهی از مشکلات مردم را باز کنیم.

رحمانی با بیان اینکه واقعیت‌های کار نمایندگی با تصورات موجود خیلی متفاوت است، گفت: من خود را مردمی‌ترین نماینده مجلس می‌دانم و تمام وقت خود را در خدمت به این مردم قدرشناس گذاشته اما باز هم فرصت کم می‌آورم.

رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه درخواست مردم از نمایندگان باید کلان و برای توسعه استان و کشور باشد، افزود؛ مردم باید در این راستا پروژه‌های بزرگ را از نمایندگان خود بخواهند تا استان بتواند یک پله بالا بایستد.

وی در ادامه صحبت‌های خود یکی از برنامه‌های اصلی خود را اشتغالزایی برای جوانان برشمرد و گفت: در طی روزهای بعد از انتخابات جلسات خوبی در خصوص انتقال فعالیت‌های جدید به استان در تهران انجام شده است که این روند را با حمایت مردم دنبال خواهم کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو مهم‌ترین معضل و تهدید فعلی و آینده کشور را بیکاری جوانان خواند و افزود: پنج جوان بیکار یک بمب اتمی علیه ماست و مسئولان و حتی مردم نیز باید در این خصوص احساس مسئولیت کنند.

رحمانی افزود: در ایجاد اشتغال برای جوانان از سایر همکاران خود در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و کشوری کمک خواهم گرفت.

رحمانی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه در مورد تبریز کوتاه نخواهم آمد، خاطر نشان کرد: با وجود شایعاتی که می‌سازند ولی بنده در راستای ایجاد اشتغال برای بیکاران کوتاه نیامده و فعالیت‌های جدیدی را به استان خواهم آورد و روزی هم این فضای شایعات باید اصلاح شود.

وی اضافه کرد: تبریز با یک تلاش جمعی می‌تواند به پایتخت اقتصادی و صنعتی تبدیل شود که باید با همان روحیه «خرمشهری» کمربندها را محکم ببندیم و به جنگ با بیکاری بشتابیم.

وی در خصوص نامه‌های واصله به دفتر ارتباطات نیز گفت: نامه‌های زیادی از طرف مردم به دفتر واصل شده است که در حال تفکیک است و مطمئناً به تک‌تک آنها رسیدگی می‌شود و پاسخ آنها را می‌دهیم.

انتهای پیام/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول