اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علمی کاربردی کشور خبر داد

اشتغال به تحصیل 470 هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه علمی کاربردی کشور از اشتغال به تحصیل 470 هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی کشور خبر داد.

اشتغال به تحصیل 470 هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان علی صدر پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان و مدیران مراکز علمی کنگان اظهار داشت: توسعه مراکز علمی و دانشگاهی امر مهمی است که باید مورد عنایت قرار گیرد و بدون تردید با رشد مراکز علمی شاهد رشد و بالندگی کشور خواهیم بود.

وی افزود: افزایش سطح کیفی آموزش در مراکز علمی باید مهم‌ترین مسئله باشد و این مسئله نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه علمی ـ‌ کاربردی کشور بر استقرار نظام آموزشی مهارتی در دانشگاه علمی ـ کاربردی تاکید کرد و یادآور شد: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، استقرار نظام آموزشی مهارتی از اولویت‌های مهم کاری این دانشگاه است.

صدر از فعالیت 888 مرکز دانشگاهی علمی ـ کاربردی در سطح کشور خبر داد و گفت: هم‌اکنون و بر اساس آمار موجود تعداد 888 مرکز دانشگاهی علمی _ کاربردی در کشور فعالیت می‌کنند و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

وی از اشتغال به تحصیل 470 هزار دانشجو در دانشگاه علمی ـ کاربردی خبر داد و اذعان کرد: در شرایط کنونی بیش از 20 هزار استاد و کارمند مشغول خدمت به بیش از 470 هزار دانشجوی این دانشگاه در سطح کشور هستند.

صدر اضافه کرد: اهتمام به مسایل علمی از مهم‌ترین وظایف مراکز علمی و دانشگاهی است و در صدد هستیم با تقویت آموزش‌های مهارتی در چارچوب استانداردها در مسیر رشد و توسعه بیشتر علمی و فنی مراکز علمی اهتمام ورزیم.

معاون دانشگاه علمی ـ کاربردی کشور بیان کرد: وضعیت دانشگاه‌های علمی ـ کاربردی استان بوشهر رضایت‌بخش است و تلاش زیادی برای افزایش کیفیت تحصیلی این مراکز اهتمام می‌ورزیم.

صدر افزود: دانشجویان باید به سمت تحقیق و پژوهش به ویژه تحقیقات کاربردی حرکت کنند و باید تمهیدات لازم را برای این مهم بیندیشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول