اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و استانی

همایش اشتغال، نظم و امنیت در گیلان آغاز شد

خبرگزاری فارس: همایش اشتغال، نظم و امنیت با حضور مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه گیلان آغاز شد.

همایش اشتغال، نظم و امنیت در گیلان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت دبیر همایش اشتغال، نظم و امنیت صبح امروز در جریان افتتاح این همایش با اشاره به اهداف برگزاری آن اظهار کرد: این همایش در راستای تغییر راهبرد پلیس از رویکرد ساختار‌مداری به رویکرد استفاده از نرم‌افزار برگزار شده است.

محمد‌حسن قلی‌زاده، تبدیل نیروی انتظامی به یک پلیس مردم نهاد را از دیگر اهداف همایش مذکور عنوان کرد و افزود: این امر مستلزم تغییر برخی مسایل است که باید در این زمینه بازمهندسی شود.

وی ادامه داد: این سلسله همایش‌ها از طریق سازمان علمی‌تحقیقاتی نیروی انتظامی برنامه‌ریزی و محورهای ویژه‌ای برای برخی استان‌ها طراحی شده است.

عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه گیلان، برگزاری همایش مذکور در گیلان را به دلیل موضوعیت اشتغال و رابطه با آن با نظم و امنیت در استان بیان کرد.

وی افزود: از یک سال گذشته برای برگزاری این همایش ساماندهی صورت گرفته و یک سلسله نشست‌های علمی‌، منظم و کارگاهی ویژه نیز برگزار شده بود.

قلی‌زاده اضافه کرد: در راستای شکل‌دهی موضوعات همایش در داخل و پیکره نیروی انتظامی و برای اینکه بازتاب درونی و بیرونی داشته باشد و بحث ساختار نهادینه شود این امر مستلزم یک گردهمایی کلی بود که این سلسله نشست‌ها با کمک محققان کشوری انجام شده است.

وی با اشاره به تعداد مقاله‌های رسیده در همایش اشتغال، نظم و امنیت، ابراز کرد: در این همایش 306 مقاله رسیده که 41 مقاله به صورت سخنرانی و 120 مقاله نیز پوستر است.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول