اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90

رشتخوار رتبه نخست ایجاد اشتغال در خراسان‌رضوی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار رشتخوار از تحقق 134.8 درصدی سهمیه اشتغال شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: رشتخوار رتبه نخست ایجاد اشتغال در خراسان‌رضوی را کسب کرد.

رشتخوار رتبه نخست ایجاد اشتغال در خراسان‌رضوی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، هاشم جنگی در جلسه کارگروه اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری این شهرستان اظهار کرد: این موفقیت که مرهون تعامل و عزم مدیران رشتخوار است منجر به کسب رتبه نخست شهرستان در ایجاد شغل شده است.

وی از برطرف شدن معضل بیکاری، ایجاد مشاغل پایدار و حفظ فرصت‌های شغلی موجود به عنوان یکی از اساسی‌ترین رویکردهای دولت یاد کرد و گفت: اختصاص بیش از 26 هزار میلیارد ریال به مقوله اشتغال در خراسان‌رضوی مؤید این مطلب است.

رئیس کارگروه اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری شهرستان رشتخوار تصریح کرد: رؤسای تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل شهرستان موظف به تلاش برای جذب همه سهمیه اعتباری خود هستند.

وی ادامه داد: هم‌چنین متولیان مشاغل خانگی شامل جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صندوق مهر امام رضا(ع)، کمیته امداد امام(ره)، فنی و حرفه‌ای و بسیج بایستی در مورد نحوه هزینه‌کرد تسهیلات یاد شده از سوی متقاضیان نظارت کافی را مبذول دارند.

فرماندار رشتخوار با گرامیداشت یاد و خاطره آفرینندگان حماسه سوم خرداد خاطرنشان کرد: استقلال، امنیت و دستاوردهای کنونی نظام مرهون مجاهدت، ایثار و مقاومت شهدای انقلاب اسلامی است و ملت بزرگوار و نیز مسئولان کشور در رده‌های مختلف دین خود به آنان را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول