اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

دغدغه نمایندگان مجلس تولید اشتغال باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: اشتغال به ویژه برای جوانان را نمی‌توان نادیده گرفت و نمایندگان باید پیگیر شغل‌های جدید در جامعه باشند.

دغدغه نمایندگان مجلس تولید اشتغال باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به اتمام مجلس هشتم و آغاز به کار مجلس نهم شورای اسلامی اظهار داشت: مردم نسبت به نمایندگان خود توقعاتی دارند که باید مورد توجه آنها قرار گیرد.

وی بحث اشتغال و رسیدگی به مشکلات معیشتی را از خواسته‌های مردم دانست و افزود: اشتغال به ویژه برای جوانان را نمی‌توان نادیده گرفت و نمایندگان باید پیگیر شغل‌های جدید در جامعه باشند.

خطیب نماز جمعه جهرم با بیان لزوم افزایش تولید در جامعه بیان کرد: پروژه راه‌آهن شیراز – جهرم - لار - بندرعباس می‌تواند به عنوان یک عامل برای تولید اشتغال مورد توجه مسئولان قرار گیرد که این امر با تعطیل شدن کارگاه‌های آن هنوز محقق نشده است.

دژکام ادامه داد: طبق گفته وزیر مسکن و شهرسازی این پروژه راه آهن قرار بود 27 ماهه به پایان برسد اما تاکنون کاری از پیش برده نشده است.

وی مسئله تورم را از دیگر دغدغه‌های مردم دانست و خاطرنشان کرد: توقع داریم که مجلس روی مسئله تورم و گرانی دقت کرده و این مهم را به سرانجام برساند.

امام جمعه جهرم همچنین با تسلیت شهادت امام علی نقی (ع)، ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس این امام همام نیز گفت: وجود مقدس امام هادی (ع) در زمان زندگی خود مورد ظلم و بی‌حرمتی بسیاری قرار گرفتند و ما ضمن محکوم کردن هتک حرمت به وجود شریف ایشان انزجار خود را از توهین کنندگان به خاندان عصمت و طهارت (ع) اعلام می‌کنیم.

به گزارش فارس، نمازگزاران جهرمی در پایان خطبه‌های نماز جمعه با شرکت در مراسم سینه‌زنی در رثای امام علی نقی (ع) هتک حرمت به وجود شریف ایشان را محکوم کردند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول