اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

14 سایت گردشگری و اشتغالزایی آماده سرمایه‌گذاری در خلخال است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: هم اکنون 14 سایت در زمینه گردشگری و اشتغالزایی آماده برای سرمایه‌گذاری در شهرستان خلخال شناسایی شده است.

14 سایت گردشگری و اشتغالزایی آماده سرمایه‌گذاری در خلخال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی صبح امروز در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور خلخال در حوزه کار‌آفرینی با محوریت تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: خلخال دارای با اهمیت‌ترین زیر‌ساخت‌های توسعه در زمینه‌های گردشگری، اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و تولید است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 14 سایت در این حوزه شناسایی شده که با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شهرستان خلخال با این قابلیت‌ها توسعه خواهد یافت.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: خلخال قابلیت و استعداد بالقوه‌ای در حوزه گردشگری و توریسم مذهبی دارد که با توسعه امامزاده‌ها و زیر‌ساخت‌های مذهبی این قابلیت در خلخال جلوه‌گر می‌شود.

عبداللهی بیان داشت: وحدت و همدلی بین مسئولان و تعامل بین نخبگان دانشگاهی و اساتید می‌تواند راهکارهای توسعه را بیش از پیش توسعه بخشد.

رئیس دانشگاه پیام نور خلخال نیز ضمن مهم شمردن پیام نوروزی امسال اظهار داشت: نخبگان در حوزه علم و فرهنگ تاثیر‌گذارترین عوامل تحقق این شعار هستند.

ثور‌الله نوروزی تصریح کرد:‌ اساتید در کنار دانشجویان و نسل جوان جامعه ما می‌توانند با القای راهکارهای صحیح و واقعی در تمامی رشته‌ها در راستای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی کمک کنند.

در این نشست همچنین راهکارهای احسن تحقق شعار سال در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی در شهرستان خلخال بررسی و راهکارهای ارائه شده مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول