اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت چرم و پوست ایران:

خوشه صنعتی کفش خراسان‌رضوی اشتغال‌آفرین است

خبرگزاری فارس: دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت چرم و پوست ایران گفت: خوشه صنعتی کفش با توجه به ظرفیت خوب و سرمایه اجتماعی مناسب از صنایع اشتغال‌آفرین در خراسان‌رضوی محسوب می‌شود.

خوشه صنعتی کفش خراسان‌رضوی اشتغال‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فریبا شیروانی عصر امروز با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کیف و کفش، ماشین‌آلات و محصولات پوست و چرم مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این خوشه صنعتی با توجه به ظرفیت خوب و سرمایه اجتماعی مناسب از صنایع اشتغال‌آفرین در خراسان‌رضوی محسوب شده که می‌تواند زمینه اشتغال بانوان و کارآفرینان را فراهم کند.

دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت چرم و پوست ایران با تاکید به برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و بلند‌مدت این خوشه صنعتی تصریح کرد: حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی علمی ‌کاربردی سبب ایجاد توانمندی در تولید و ایجاد رقابت در بازارهای داخلی و بین‌المللی می‌شود و آمادگی کانون را برای تامین اساتید مجرب و حمایت‌های مناسب عنوان کرد.

در ادامه مسعود مهدی‌زاده، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی در معرفی این خوشه گفت: خوشه صنعتی کفش مشهد حدود 300 عضو و با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی مطالعات توسعه این خوشه از اواخر سال گذشته آغاز شده و اقدامات مناسبی تاکنون انجام شده است.

وی ادامه داد: خوشه صنعتی کفش مشهد از جمله خوشه‌هایی است که در مدت کوتاهی از آغاز فعالیتش توانسته است گام‌های بزرگی را برای توسعه صنعت کفش بردارد و حتی با دیگر شهرهای معروف در تولید کفش هم‌چون تبریز، تهران، قم و اصفهان مراودات مناسبی برقرار کند.

مهدی‌زاده افزود: دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و مهارت فعالان خوشه صنعتی چرم مشهد دوره‌های تخصصی با حضور استادان مجرب در حال انجام است.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول