اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین تاکید کرد

استفاده از طرح‌های دانشجویان در زمینه اشتغال و تولید

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: دانشجویان ‌به ارائه نظرات، پیشنهادات و مقاله‌های خود در زمینه کارآفرینی، اشتغال و تولید در کارگروه‌های مربوطه اقدام کنند.

استفاده از طرح‌های دانشجویان در زمینه اشتغال و تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمد صمدنژاد بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی قیروکارزین توسط فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان به عنوان نیروهای جوان و پرتلاش و دارای فکر و ایده با افق دیدی وسیع مشکلات خود در دانشگاه و در بعد گسترده‌تر مشکلات این شهرستان را مطرح کنند و در راستای توسعه و پیشرفت آن گام بردارند.

وی افزود: باید توکل به خدا، داشتن اعتماد به نفس و حرکت و ریسک‌پذیری ویژگی جوان دانشجو باشد تا در سایه مدد خدا و تلاش و تولید علم به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

صمدنژاد با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه دشمن برای انحراف افکار دانشجویان و جدایی آنان از انقلاب و ارزش‌ها و رشد کشور ابراز داشت: نسل دانشجو باید پرچمدار و ادامه‌دهنده راه شهدایی باشد که عمر خود را فدای این انقلاب و ارزش‌ها و امنیت مرز و بوم خود کردند و امروز زمان ادای دین به آن عزیزان است.

فرماندار قیروکارزین بیان داشت: دانشجویان نسبت به ارائه نظرات، پیشنهادات و مقاله‌های خود در زمینه کارآفرینی، اشتغال و تولید در کارگروه‌ها اقدام کنند تا با استفاده از ایده، طرح‌ها و خلاقیت این قشر به حرکت رو به پیشرفت این شهرستان کمک کنیم.

به گزارش فارس، در این کارگروه دانشجویان به تشریح دغدغه‌ها، نظرات، کاستی‌ها و راهکارهای خود پرداختند و مشکلات آنان در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و همچنین سرویس ایاب و ذهاب، غذا، اختصاص فضای ورزشی مناسب، کمبود فضای کتابخانه‌ها و وام‌های دانشجویی با حضور روسای دانشگاه‌های قیروکارزین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول