اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان:

بسیاری از رشته‌های رزمی از صدقه سر کونگ‌فو فدراسیون شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان گفت: بسیاری از رشته‌های رزمی از صدقه سر کونگ‌فو به فدراسیون تبدیل شده‌اند اما مسئولان این فدراسیون را به انجمن تبدیل کرده‌اند.

بسیاری از رشته‌های رزمی از صدقه سر کونگ‌فو فدراسیون شدند

رمضان‌علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رشته کونگ‌فو در میان رشته‌های رزمی بیشترین ورزشکار بیمه شده را در سطح کشور دارد اما مشخص نیست که به چه دلیلی این تصمیم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای تبدیل فدراسیون کونگ‌فو به انجمن بیان داشت: این تصمیم ناشی از خصومت‌های شخصی با رشته کونگ‌فو است و دلیل مستند و علمی ندارد.

سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان افزود: وزیر ورزش از تصمیم ایراد شده برای تبدیل فدراسیون کونگ‌فو به انجمن اظهار بی‌اطلاعی کرده و معلوم است که این تصمیم را حمید سجادی گرفته است.

وی با انتقاد از تصمیم اتخاذ شده تصریح کرد: این رشته ورزشکاران زیادی را تحت حمایت دارد و طی چند روز گذشته ناچار به توضیح در مورد تصمیم گرفته شده برای ورزشکاران هستیم.

احمدی با بیان اینکه جامعه کونگ‌فو به این تصمیم معترض هستند، اظهار داشت: جمعی از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان این رشته قصد دارند با تجمع برابر مجلس شورای اسلامی به تصمیم اتخاذ شده اعتراض کنند تا شاید مسئولان در این مورد تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول