اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان خبر داد:

برتری هیئت کونگ‌فو اصفهان بین سایر هیئت‌ها

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده، هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان با جدیت اهداف خود را دنبال می‌کند.

برتری هیئت کونگ‌فو اصفهان بین سایر هیئت‌ها
رمضانعلی احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جمعه این هفته آزمون شالبند مشکی کونگ‌فو توآ (رتبه یک تا چهار)، به صورت سراسری و کشوری در اصفهان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون شالبند مشکی کونگ‌فو توآ در دو قسمت بانوان و آقایان برگزار می‌شود، تصریح کرد: محل برگزاری آزمون بر ای بانوان و آقایان به ترتیب ورزشگاه تختی و باشگاه شهید طحانی خوراسگان در نظر گرفته شده است.
سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان در مورد برنامه‌های آتی هیئت کونگ‌فو استان اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری درجه سه کونگ‌فو ‌توآ پیش ‌پای این هیئت وجود دارد، اظهار داشت: به زودی نوجوانان و جوانان توآ کار استان اصفهان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور (رده سنی نونهالان و نوجوانان) عازم بوشهر می‌شوند.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به برگزاری جلسه ریاست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان کرد و گفت: به احتمال 90درصد این مراسم آخر آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
احمدی افزود: با توجه به مشغله کاری تمایلی برای نامزد شدن در پست ریاست کونگ‌فو تو آی استان اصفهان ندارم.
وی در مورد برگزاری رقابت‌های جهانی کونگ‌فو توآ  که در آن 46 کشور حضور داشتند، بیان داشت: این مسابقات که در شیراز برگزار شد از سطح بالایی برخوردار بود و نکته قابل توجه در این رقابت‌ها این است که پس از انقلاب برای نخستین بار شاهد حضور این تعداد شرکت کننده در رقابت‌های ورزشی هستیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول