اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کونگ‏فوی رودهن خبر داد

برگزاری رقابت‏های کونگ‏فوی قهرمانی تهران در رودهن

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کونگ‏فوی بخش رودهن از برگزاری رقابت‏های کونگ‏فوی استان تهران به میزبانی رودهن به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

برگزاری رقابت‏های کونگ‏فوی قهرمانی تهران در رودهن

 

 

محمدجعفر خادم‏الرضا در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مسابقات در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‏شود.

وی با اشاره به رده‏های سنی حاضر در این رقابت‏های رزمی خاطر نشان کرد: در این دوره از رقابت‏های قهرمانی کونگ‏فوی استان تهران، ورزشکاران سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به مصاف یکدیگر می‏روند.

خادم‏الرضا پیرامون مکان برگزاری رقابت‏های کونگ‏فوی استان تهران گفت: رقابت‏های آقایان در سالن امام علی (ع) و مبارزه‏های بانوان در سالن مختص به خود انجام شده و ورزشکاران رقابت‏های این دوره کونگ‏فوی استان تهران را برگزار می‏کنند.

رئیس هیئت کونگ‏فوی بخش رودهن انتخاب سبک مبارزه از سوی رزمی‏کاران را بدون محدودیت خواند و افزود: این مسابقات به نوعی رقابت‏هایی آزاد قلمداد می‏شود.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب رزمی‏کاران می‏توانند سبک‏های مختلف موجود در ورزش کونگ‏فو نظیر "توا"، "پرسوا"، "کنفوا"، "نیوکونگ‏فو" و ... را برای شیوه مبارزه خود برگزینند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول