اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هیئت هنرهای رزمی قم صورت می‌گیرد

رقابت مدعیان قهرمانی پیکارهای کونگ‌فو در قم

خبرگزاری فارس: پیکارهای کونگ‌فو قهرمانی قم به همت هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم برگزار می‌شود.

رقابت مدعیان قهرمانی پیکارهای کونگ‌فو در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات قهرمانی کونگ‌فو استان قم بر اساس برنامه‌ریزی و پیش‌بینی هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو قم روز جمعه 22 اردیبهشت ماه در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه راحله منطقه نیروگاه قم برگزار خواهد شد.

پیکارهای کونگ‌فو قهرمانی استان قم در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با شرکت مدعیان این رشته در اوزان مختلف برگزار می‌شود.

در واقع بعد از اینکه وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت فدراسیون کونگ‌فو از اسفند ماه سال گذشته به عنوان زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان فعالیت کند و هیئت‌های استانی نیز زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان اداره شوند، این رشته فعالیت چندانی در نقاط مختلف کشور نداشت تا اینکه بار دیگر تصمیم گرفته شد این فدراسیون با عنوان فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو فعالیت خود را در عرصه‌های مختلف ادامه دهد.

بر این اساس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم در راستای توسعه بخش قهرمانی این رشته ورزشی پر مدال و پر طرفدار در بین نوجوانان و جوانان قمی که علاقه زیادی به رشته‌های رزمی دارند، جمعه این هفته مسابقات قهرمانی کونگ‌فو قم را برگزار می‌کند.

از تمام کونگ‌فوکاران مدعی در رده‌های سنی مختلف دعوت شده است تا با ثبت‌نام در هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو قم در مسابقات کونگ‌فو قهرمانی استان قم که به مناسبت اعیاد و مناسبت‌های پیش‌رو برگزار می‌شود، حضور یابند.

هیئت کونگ‌فو استان این مسابقات را در حالی برگزار می‌کند که سال گذشته مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی شد که بر اساس آن رقابت‌های رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با عنوان قهرمانی قم و پیکارهای رده سنی جوانان و بزرگسالان به رویکرد انتخابی استان قم به انجام رسید.

همچنین هیئت کونگ‌فو استان قم سال گذشته در جریان مسابقات قهرمانی استان قم، دو کونگ‌فوکار را به عنوان فنی‌ترین فایتر و دو مبارز را به عنوان ورزشکار اخلاق انتخاب کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول